Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de kale kerstboom.

U leest om dit moment het verhaal de kale kerstboom gepost door sterre . Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: sterre
Gepost op: 2011-1-8

Verhaal:

de kale kerstboom
Hè zei de meester tegen zijn 25 kinderen “kennen jullie het verhaal ven de kale kerstboom”`Nee` zeiden de kinderen ”Nou, willen jullie een kop warme chocolademelk? “Nee” riepen de kinderen “we willen het verhaal nu horen meester” Okè okè zei de meester `het gaat zo`. Er was eens een heel echt heel arm meisje ze ging naar de winkel om kerstbomen te kijken. Ze hadden elk jaar een kerstboom van 20 centimeter met 1 kerstbal erin. Ze waren heel arm, Haar vader was daarbij ook nog ziek, maar ja ze moesten het er mee doen. Op een dag gebeurde er iets bijzonders, Het meisje hat een toversteen gevonden in haar klerenkast. Ze wenste `dat ze 5 duizend euro vond om haar vader beter te maken en om eten voor haar en haar vader te kopen `. Ze liep zo als gewoonlijk langs de snoep winkel ze had 50 cent mee en keek in de etalage, ze keek naar de snoepjes en 1 van de snoepjes zei:” je vindt 5 duizend euro snel”. Ze dacht dat iemand achter haar stond dus draaide zich om, maar er was niemand te zien echt niemand. Een paar dagen later liep ze naar de bakker en zag weer de snoep winkel, en op de grond lag 100 euro ze rende naar huis en vond nog 49 briefjes van 100, toen ze thuis was schreeuwde ze `papa papa we zijn rijk ik heb geld gevonden je kan naar het ziekenhuis haar vader ging meteen naar het zieken huis en toen die weer beter was zei hij `kom we gaan een GROTE kerstboom uitzoeken. En zo is het gelopen zei de meester, `Maar meester dat ging helemaal niet over de lente maar heb je nog meer verhalen` vroegen de kinderen. Maar de meester zei `Nee de pot is op, maar willen jullie ……………… REKENEN. `NEEE niet rekenen riepen de kinderen.

Aantal keer bekeken: 3203
Waardering: 2.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online