Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de trein naar Galmastoria.

U leest om dit moment het verhaal de trein naar Galmastoria gepost door ik. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: ik
Gepost op: 2010-12-13

Verhaal:

de trein naar Galmastoria
Harold is een bommenwerper die het maar al te leuk vind doden te zien.
Op een dag werd hij door Fergi ( een collega van hem) gebeld. Fergi vroeg hem of hij mee wou gaan naar New York om het vrijheidsbeeld op te blazen. Harold ging mee. Er was enkel één probleempje: Fergi was al in New York en Harold niet.
De volgende dag ging Harold naar het treinstation. Hij vroeg een kaartje voor New York en kreeg die. Hij had ook een koffer mee. In de koffer zat de bom. Harold ging zitten. op de trein zaten veel mensen. Ze keken Harold aan.
Even later vertrok de trein. Harold viel niet veel later in slaap. Plots werd hij wakker. Hij zat nog altijd in de rijdende trein. Hij keek rond zich maar alle mensen waren verdwenen. Harold doorzocht heel de trein. Maar geen mens was aanwezig.
Plots zach hij een schim. De schim klom boven op de trein en Harold klom hem achterna. Nu stonden Harold en de schim op het dak van de rijdende trein.
Harod zag dat de schim een masker droeg. De schim liep weg en harold liep hem achterna maar plots was daar een tunnel en Harold was zijn hoofd kwijt.
Harold schrok wakker. Het was maar een nachtmerrie. Hij keek rond zich en schrok...
Alle mensen waren Aliens geworden. Welkom op de trein naar Galmastoria.
Harold kon zijn ogen niet geloven. Hij was op een trein beland die naar een andere planeet gaat genaamd: "Galmastoria".
" Van zodra dat wij in Gasmastoria zijn gaat de hele wereld eraan." zei een alien.
" durf maar niks te doen, hoor,"zei de alien. " anders word je onder de trein gegooid.... door hem...." De man met het masker kwam tevoorschijn. Harold liep zo snel mogelijk weg, maar de man achtervolgde hem.
Ze waren aan het vechten buiten het beed van de aliens. Harold deed het hoofd van de man buiten de trein en net wanner de trein onder een brug reed. Nu was het hoofd van de romp van de man gescheiden.Harold activeerde de bom en sprong van de trein maar kwam onder de trein terecht en was op slag dood. De aliens kwamen kijken of het de man met het masker gelukt was Harold te vermoorden. Toen ze het lijk zagen schrokken ze. Maar toen zag een van de Aliens ook de bom en plots...
De bom ontplofte!!!

Aantal keer bekeken: 2488
Waardering: 1.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online