Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de vergissing? 3.

U leest om dit moment het verhaal de vergissing? 3 gepost door Sarina. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Sarina
Gepost op: 2008-3-28

Verhaal:

de vergissing? 3
Ik schrok me werkelijk kapot toen ik Meike daar zag staan. Ik voelde me zo rot en ik was daar aan het huilen en dan komt zij opeens aan. Als ik iemand niet kon gebruiken was het Meike wel.
"Wat wil je?" kwam er nogal onaardig uit. Ze keek me aan, met een warme blik in haar ogen. Niks zeggend.. en toch zei het veel. Ik wilde wat lulligs zeggen, maar mn keel zat dicht. Geen woord kon ik uitbrengen.
Ze legde haar hand op mijn haar ik deed er niks aan. Zachtjes streelde ze mijn haren, en ik bleef daar als verstijfd zitten. Ik wilde haar wegduwen maar er was iets in me wat me tegen hield. Ik keek haar aan in haar ogen. Misschien 2 seconden. Het was alsof er duizend messen in mijn hart staken en ik tegelijkertijd gekieteld werd. Fijn en toch zo vervelend. Kippenvel over mijn hele lichaam. Ik wil dit niet voelen. Dit kan ik niet voelen dit mag niet. Het is een meisje!
Met een ruk stond ik op van het bankje waar ik op zat. Fel keek ik haar aan en mijn ogen spuuwden vuur. "Laat me met rust, ik wil niks te maken hebben met vieze potten zoals jij!" Het kwam er hard uit. "Die zoen was een vergissing, ik moet je niet!" Mijn stem sloeg over en werd een beetje schor. En meike.. Meike keek me alleen maar aan. Diep in mijn ogen, op een manier zoals niemand me ooit aan gekeken heeft. Stil werd ik ervan, en ik voelde me een beetje naar. "ga weg" zei ik nu op fluister toon.
"Als jij het zo wilt" Ze sprak met beheerste stem en ik hoorde een klein vleugje verdriet in haar stem en tegelijk hoop. Ze keek me nog een keer aan en stond toen op. Ze liep weg. Ik huilde en huilde tot dat ze een klein stipje in de verte was. Ergens hoopte ik dat ze om zou kijken maar tevergeefs.
Hoelang ik daar ben blijven zitten weet ik niet. Ik weet alleen nog dat ik uit mijn peinzen gewekt werd door mijn telefoon. Mijn moeder.. het eten werd koud en ik moest onmiddelijk komen. Ik was blij met haar gezeur en gezeik want dat zorgde voor afleiding. Even niet denken aan de blik in Meike's ogen en het soort aantrekkingskracht dat ik voelde. Even alleen denken aan snel naar huis voordat mijn moeder nog kwader werd.

Dus ik ging. Naar huis met mijn muziek keihard aan. Mijn haren wapperend in de wind met een snelheid van weet ik veel wat. Opgedroogde tranen en niet wetend hoe het nou verder moet. Denkend aan mijn dag en aan alle ellende die 1 avondje stappen veroorzaakt had. Zware benen en een humeur van -100. Maar ik ging tenminste..

Verder lezen? Klik op de vergissing? 3


Aantal keer bekeken: 1762
Waardering: 2.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online