Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

dedroom van bas deel 2.

U leest om dit moment het verhaal dedroom van bas deel 2 gepost door peter. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: peter
Gepost op: 2010-5-14

Verhaal:

dedroom van bas deel 2
Bas genoot ervan toen ik hem zijn gezicht schoon likte.
Hij vroeg aan mij om verder te gaan en mijn fantasie over hem uit te voeren.
Dit zag ik wel zitten. Bas stond met zijn kontje naar me toe en ik pakte de bus slagroom die ik ook had meegenomen.
Ik trok zijn billen uitelkaar en spoot slagroom in zijn holletje en liet mijn pik er door heen glijden.
Bas had nog steeds honger en ik liet wat pudding in mijn handen lopen en liet deze door Bas oplikken. De restanten gebruikte ik om de buik van bAS mee in te smeren. Er waren ongeveer 20 minuten voorbij en Bas zei dat hij kramp in zijn armen begon te krijgen. (Hij stond met zijn handen boven zijn hoofd vastgebonden, zie deel 1).
Ik zei tegen hem dat ik hem los zou maken maar dat hij dan wel straf zou krijgen. Dit had hij er wel voor over.
Op de badkamer stond een emmer waar ik zijn roze onderbroek in stopte. Deze emmer zette ik onder zijn pik neer en begon hem te masseren waardoor Bas moest plassen. Ik liet hem dit in de emmer doen over zijn onderbroek heen. Hierna schudde ik nog een half pak chocoladepudding en een berg slagroom in de emmer. Nu moest Bas in de emmer gaan staan en alles met zijn voeten mengen. Ondertussen had ik zijn pik vast en masseerde deze een beetje waardoor hij nog net niet klaar kwam.
Zijn onderbroek zat in tussen helemaal onder en ik zei tegen hem dat hij uit de emmer moest stappen. Ik pakte zijn onderbroek uit de emmer en liet hem door bas weer aantrekken. Zijn mooie slanke lichaam zat nu aan de onderzijde vol met chocoladepudding en ik pakte zijn stijve pik vast in zijn onderbroek en liet deze recht naar voren wijzen. Dit is een geil gezicht zei ik tegen hem en zeker een foto waard. Ik pakte mijn camera en nam enkele fotos van hem.
De straf was nog niet voorbij en bas moest op zijn knieen in bad gaan zitten.
Nadat met mijn beide benen op de badrand was gaan staan boven Bas masseerde ik mijn eigen pik waardoor ik ook moest plassen. Doordat Bas onder mij zat kon ik mijn straal over zijn heerlijke lichaam spuiten.
Bas zat al snel helemaal onder en ik zei tegen hem dat hij nu mocht.
Ik ging op mijn rug in bad liggen en zei tegen bas dat hij boven mij moest komen staan.
Hij had zijn chocolade onderbroek nog aan en ik zei tegen hem dat hij hier
maar doorheen moest pissen.
Toen hij klaar was zijn we gaan staan en heb ik Bas heerlijk tegen me aan gedrukt. Ik liet mijn rug heerlijk masseren met chocoladepudding door Bas waardoor ik zelf ook lekker smerig werd. Er was nog een restje pudding over en ik heb dit over de haren en de buik van Bas gesmeerd.
Hierna ben ik op mijn knieen gaan zitten en heb de onderbroek van Bas langzaam laten zakken tot hij ook weer geheel naakt was.
Wat had hij toch een heerlijk lichaam zeker met alle chocoladepudding die er vanaf droop.
Ik pakte de slagroom en spoot zijn stijve pik er mee in. Nu opende ik mijn mond en liet de pik van Bas naar binnen schuiven. Met mijn tong begon ik zijn eikel schoon te likken waardoor Bas al snel klaar kwam.
Ik genoot van zijn warme sap en bedacht me dat ik straks zijn kontje vol had gespoten met een flinke partij slagroom. Bas moest gaan staan en schoof mijn pik in zijn gaatje.
Al snel verdween mijn warme sap in zijn heerlijke lichaam.
Na nog wat geknuffeld te hebben hebben we elkaar gedoucht en ben ik gaan kijken of onze kleren droog waren.
Toen we elkaar aangekleed hadden was het voor Bas tijd om naar huis te gaan. In de auto zei Bas dat hij erg genoten had van het klussen, zowel het slopen maar ook van zijn uitgekomen droom. Ik mocht hem altijd weer vragen voor een volgende klus, Zijn onderbroek was niet meer schoon te krijgen en mocht ik houden als aandenken.

Aantal keer bekeken: 6482
Waardering: 5.78 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online