Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

drakan en de wraak op jasaad alles in 1 .

U leest om dit moment het verhaal drakan en de wraak op jasaad alles in 1 gepost door sven beelen . Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: sven beelen
Gepost op: 2011-8-22

Verhaal:

drakan en de wraak op jasaad alles in 1
Drakan en de wraak op jasaad deel 1

De hete zon stond hoog aan de lucht . Ryne keek naar de blauwe hemel . En zag weer hoe dillen viel .
Snik snik . Ryne keek rond en zag lijken op de grond , op gehangen aan de bomen en in vuur ge gooit. Ryne ging op haar knieen zitten en keek naar een steen . Ryne heeft dillen begraven . De bloed hete zon gooide een schaduw neer op ryne . Ryne ? Ik moet gaan .
Naar waar ? Ik moet naar Sevirius . Waarvoor ? Een op lossing vinden voor jasaad te stoppen . Oke en wat moet ik doen . Over die 2 berger is een dorpje met een kasteel . Genaamd surdana . ga dan naar koningin Klara . Die zal jou ontvangen . Ik ben verder . Ik zou nu vertrekken . Als het donker is zou het kunne gevaarlijk zijn . Euh gevaarlijk ??? Ja jasaad is sterker dan ooit . Hij heeft zijn leger verspreid . Oorlog praters en dessord lords . Arok ik ben niet in de stemming om naar jasaad te zoeken . Maar je wou hem toch doden het is het beste voor de wijde wereld . Dan nog ik ben er nog niet over . Ryne dillen is dood weet je door wie ? JA ! Nou dan nu moet je je woeden afreageren op jasaad voor dillen . Hou je kop over dillen ! Nee je pakt nu je spullen en vertrekt . Arok sloeg zijn vleugels open . En vloog in richting van de zon . Ryne maakte een vuur om haar te warmen. de zon ging onder . Ryne viel aan het vuur in slaap . De dag viel en de nacht kwam . Halve maan . Het geluid van een uil maakte haar wakken . Het vuur was gedoofd . Ryne draaide zachtjes haar hooft . Oh nee . Ryne schrok van wat ze zag . Jij meisje jasaad zoek jou ! Ga weg ik geef julie 100 goud stukken . Meester geeft gewicht in goud 10 keer zo veel . Ryne keek naar het familie zwaard aan de kant van de stenen . Maar kan er niet heen gaan . Ryne stond daar te wachten tot ze kan toe slaan . Ryne had geen andere keus om weg te lopen . Meisje nu mee als je niet mee wild wij doden . Ryne zetten een stap achter uit. Julie krijgen me nooit . Ryne zetten het op het lopen .
Grijp meisje !!! Ryne kwam weer aan de brug aan en dacht aan hoe ze door de ridder er in werd gesleurd . Maar ze had geen keus . En ging er over . De oorlog praters kwamen aan de brug ryne zag de ridder er staan in gedachten . Maar de gedachten lieten dillen zien . Ryne ga verder snel ! De schim ging weg . Ze liep verder over de brug . Ze was aan het einde . De oorlog praters waren bijna bij ryne . Ryne begon tegen de paal te stampen . De paal kwam los . Durf niet meisje jasaad zal ons vreken . Ik heb er zo veel gedood jij kan er nog bij . De paal kwam los en viel op de grond . Ryne was gewonnen . Ze keek naar boven naar de maan en zag de top van het kasteel . Ik ben er ! … de brug was maar aan het bengelen . Een oorglog prater klom er weer naar boven en liep weg
!naar jasaad!
--------------------------------
Draken en de wraak op jasaad deel 2

Ryne was aan gekomen . Ze zag een man uit een café lopen . Een andere man ging er achteraan . Wachter grijp die man snel ! Ryne stond te kijken hoe 5 wachters hun zwaarden boven haalden . De man vloog omhoog en veranderde in een monster ryne had het nog een gezien .

Het monster had 4 gezichten . Een soort van groene vonk kwam te voorschijn . Het moster schoot op een wachter . Wat ryne op viel is dat de man zijn gezicht veranderde naar de schedel . De wachter viel neer . Hij schoot er nog één neer . Een vrouw kwam het dorp binnen gelopen . Ze maakte rare gebaren met haar handen . Ryne zag blauwe lichtjes op haar handen komen . Het monster draaide hem om . Hij maakte een vonk klaar om de vrouw neer te krijgen . Hij schoot ! Pas op ! Ze hielt de vonk tegen door de blauwe lichtjes . En vuurde de vonk terug . Graaaaaaaaaw ! Hij verdween . Ryne liep verder . En ging naast de vrouw staan .Wat was dat ? Zij noemen hun zelf dassert lords . 1 van jasaads leger ryne !
Hoe kent u mijn naam ? Arok . Hoe kent u arok . Arok heeft jasaad gezien en hij is het direct komen melden dat er een ruiter zou komen met rood haar . Wacht ! Dus dat monster of die man ? Is of was ? Die dasset lord . Was een lid van jasaad . Weat deed hij hier dan ? Dat weet ik niet . Ik ben lirosa . Ik woon in dat huisje daar . Wat u deed wat was dat . Magie ? Ik noem het geen magie ik noem het geloven in iets mooi . Ryne bleef staan en liet de vrouw verder gaan . Ze liep het dorp uit ! Ze was weg
Rynne liep naar het palijs . Ryne stond voor de poort van het palijs . Maar voor ze de deur open deed stond er al een man . Goede dag kan ik helpen ? Ik ben op zoek naar koningin klara . Klara ? En waarom ? Ik ben ryne . De man schrok van de naam . Mijn naam is jackob . Aangenaam . Mag ik nu door ? Nee ! Euh waarom niet ? Klara is niet hier . Oh oke . Dan kom ik morgen . Tot nog eens . Ik hoop van wel . Jackob hoe durf je ! Ryne keek naar achter . Sorry koningin . Koningin ?! En jij zei dat ze er niet was ! Kom maar mee ryne ! Ryne liep binne . En stak haar tong uit naar de man . Ze kwamen in een grote hal . Wow ! Ik kan ma zelf zien ! De koningin lachte . De koningin begon serieus te doen . Ryne het zijn donkere tijden . Dat weet ik maar ! Ik kan het niet merkus zei dat ik naar arok moest gaan hem op wekken en dillen redden niet de hele wereld ! Ik weet het ryne maar jasaad is sterker dan ooit . Hij zal er alles aan doen om de 4 oriaten te vinden . De oriaten ? Zijn voorwerpen die het oog openen . Naar het pad van jasaad . En waar moet ik die zoeken . Dat zal arok wel zeggen . Er klonk een luide hoorn aan de poort .
Ryne ging kijk en zag
!!!arok!!!
Drakan en de wraak op jasaad deel 3
Halve finale van de wraak op jasaad


Arok ben zo blij dat ik je zie . Heb je een manier gevonden om jasaad te doden ? Ja ! Maar ze is niet makkelijk . Zoals klara zei wij moeten het draken ook openen . Maar waarom . Om de moeder draak te wekken . Oke hoe openen we dat ook .door voor werpen . Euh ?
Volg mij maar . Ryne kwam uit op een open gras plein . Met in het midden en rond ding . Is dat de poort ? Ja dat is hem ! Zie je die kastjes ? Ja . Daar moeten de voorwerpen in . En waar kan ik die vinden . Dat weet niemand . Hoe moet ik ze dan vinden ? Mischien moe… ik weet al waar ! Ryne waar ga ja naar toe ?! NOK NOK !!! Oh hallo ! Dag ryne . Lirosa ! Waar kan ik die voorwerpen vinden ?! Je moet niet roepen ik hoor je wel hoor . Jij blijft gewoon kalm waarom ? Over de berg achter het ook daar vind je wel iets ik ben er al geweest maar nooit in geweest . Waar in ? In die magische plek ! Meer zeg ik niet . Jij bent gek . Weet ik . Ryne liep naar het oog waar arok wachten . Waar was je ryne . Ik ben naar lirosa geweest . Wie ? Dat meisje is dat huisje daar . Je kent haar toch . Nee sorry ryne . Hoe kende ze dan mijn naam . Waar naar toe ryne . Over die bergen daar . Weet u dat zeker ryne ? Ja koningin ! Maar dat is buiten de zone . Buite de zone ? Ja ryne . Onderbrak arok . Daar liggen geen dorpen daar kan jasaad zijn leger best zijn . En dan daar ligt het 1ste voorwerp . Arok spreiden zijn vleugels . En vloog de lucht in . Over de berg zag ryne alleen maar een kale plek vol rosten . Ze loog ! Waarom zou ze dat nu doen . Nee wacht arok . Er moet iets zijn . Ryne dacht aan hoe ze haar als 1ste zag . ‘’ je moet geloven in iets moois ,, . Arok dat is het ! Wat !
Zij zei een magische plek . Euh ? Ik weet van niks . Je moet geloven in iets mooi . Ryne sloot haar ogen en dacht aan iets moois . Ze deed ze weer open en zag nog steeds die kale plek . Het werkt niet . Arok deed jij ok mee ? Ik nee ! Doe mee ! Oke dan ? Ryne en arok sloten in ogen . Arok voelde iets komen iets wonderlijk mooi . Een plek vol … hey arok waar denk je aan !? Ryne . je onder brak me . Oeps sorry doe maar opnieuw . Arok sloot zijn ogen en dacht weer aan die wonder mooie plek.
Vol met … wolken ! Hij dacht aan vliegen dat gevoel van vliegen . Arok opende zijn ogen . Hij wou ze niet meer dicht doen . Ryne ! Wacht arok ben aan het denken ! Maar ryne ! Arok ! Hoe kan ik nu denken … wow .
Een zwevende rost hing boven de kale plek . Alleen een draak kan het laten zien . Arok jij kan er niet in . Geeft niet ryne doe voorzichtig . Arok ik heb geen wapen bij me . Jij wacht hier ik ben zo terug . Arok wacht ! Maar arok was al over de berg . Ryne ging uit nieuwsgierigheid al de trappen op en zag en tegel in een rare vorm . Ryne zetten er een stap op . Het zwevende stuk grond verdween . Alles was weg ryne viel als een pijl naar beneden . Ze zag de grond dichter komen .
BAM !

-----------

Drakan en de wraak op jasaad deel 4
!!!Finale!!!

Arok kwam weer over de berg gevlogen met een zwaard .
Maar het eiland was weg . Dus ryne ook . Ryna was nergens te zien . Arok was is paniek en ging naar het dorp terug . Ryne schrok wakker . Ze ging recht zitten en keek rond . Ze was op een soort graf plaats maar dan met stukken van elkaar . Ryne keek bang rond . En zetten een stapje verder . Iets verder aan de andere kant van de weg zag ryne een heuvel met een deur gat in . Daar moet ik zijn ik voel het ! Ryne ging verder . Maar wat ryne niet door had dat er iemand achter haar iemand liep . Ryne hoorde steentje rammelen . Whaaa . ZWOEF ! Een punt van een zwaard ging net voor ryne haar ogen . Ryne kon het niet laten en zetten het op lopen . Ze wist niet zeker wat ze zag en draaide haar om . Een geraamte ! Een geraamte valt me aan . Ryne nam een stok van grond en wou het geraamte neer kloppen . ZWOEF ZWOEF ZWOEF !!! Drie stukken waren er van de stok af . Hij deed zijn zwaard op . En … ryne pakte het geraamte bij het hooft en smeet het geraamte op de grond . Het zwaard kwam op de grond terecht . Ryne nam het zwaard en keek om . Mam ? Pap ? Dillen ? Ryne kom met ons mee . Wij samen in een huis . Je zal jasaad nooit ontmoet hebben . En wij zouden nog leven . Ryne ging naar haar moeder vader en haar broer . Maar ! Wie zorg er voor dat jasaad word verslagen . Dat zal arok doen . Nee ik moet het doen . Ryne kom hier ! Haar vader keek haar kwaad aan ! Dat zou papa nooit zeggen . Ryne ? Kom mee AUB ik kan niet zonder je . Sorry dillen ik moet verder ? Ik haat je ryne ik haat je ! Dillen zou dat nooit zeggen . Ryne sloeg op de gedaamtes . Ze gingen als rook op . De aarde begon te beven . Ryne liep verder . Maar ze werd tegen gehouden door een diep ravijn . Ze zetten stappen naar achter . Ze keek een keer op en zag geraamtes met wapens op haar af komen ze liep zoo hard ze kom. ZWOEF !!!een wapen raakte een beetje . Maar ze liep toch verder . Ze sprong ze lande neer en rolde een beetje verder . Ze stond op en zag een oude bekende .
Ryne dat is lang gelden ! Niet lang genoeg ! Ow ryne is niet echt aardig ! Wie wil er nu aardig zijn tegen jou ? Mebus !!! Een aardig iemand ! Een aardig iemand niemand vind jou aardig . Genoeg ryne ! Wat ik deed was slecht dat weet ik . Laat me door ! Ryne liep door hem heen en was zo dicht bij de deur . Ryne ik kan dillen terug brengen ! Wat … hoe ? Ik doden dillen en heb er spijt van . Je bluf ! Ze ging er niet naar luisteren en ging verder ! Het was een lange trap diep onder de grond . Maar mebus was haar voor . Ryne ik kan hem terug brengen . Ze zag direct het voor werp . Een kristallen doodshoofd ! Ryne luister naar mij . Het enigste wat jij moet doen is mij de doodshoofd geven !
Arok vloog naar het huisje van lirosa . Nok nok ! De deur ging zachtjes open . Ha.halloo wie is daar . Ik arok !
Oh hallo kan ik u helpen . Ja ! Jij bent daar geweest is het niet ! Waar ? Je weet waar ? Ryne is verdwenen en het eiland ook ! Maar 1 ding snap ik niet ryne zei tegen mij dat jij het zag iets magisch alleen een draak kan het zien . Of je moet verbonden zijn met een draak . Ik zeg niks ! Ik kan ik ryne terug laten komen ! Ik zeg niks ! En hoe kenden jij ryne haar naam ? Ik zeg niks ! De wou de deur dicht doen maar arok zetten zijn poot tegen de deur . Wie is jou draak ? Lirosa ging naar buiten . Mijn draak ? Kan ik niet zeggen . Sorry ! Waarom niet ? Ik heb al te veel gezecht . Arok zag een legen van het dorp op het huisje af komen . Arok help AUB . ze gaan ma op stuiten . Waarom . Ik kan je niks zeggen maar als je me helpt leg ik alles uit ik zweer het .
Intussen had ryne de doodshoofd al genomen . Waar is dillen dan ? PAST ! De grond barst en vloog is stukken . Whaaa ! Alle brok stukken kwamen op ryne . Dillen ! Dillen kwam uit het gat van de grond . Onder dillen was nog een ruimte daar zag ryne nog zo een tegel liggen . Ryne wat zal het worden . Ryne help me AUB . ryne ging naar dillen . Dillen ! Okal was je echt ik kan het niet . Ze sprong naar beneden . En rende naar de tegel . Mebus hielt haar tegen en liet dillen vallen . Wil je je broer weer laten pijn lijden . Aaaah . Dillen ! Stop er mee ! Waarom zou ik . Ryne doe het snel AUB ik hou het niet meer uit . Sorry dillen . Genoeg ! De aarde begon weer te beven . Dillen stond op . Dillen ? Hij nam zijn gezicht vast en trok het van zijn gezicht . De ridder !? Dillen zou nooit hebben mogen leven ryne ! Jasaad had hem moeten doden samen met jou ouders . Hou je mond ! Nee ryne jij mag dat weten . Hij stak zijn hand uit en vroeg om het kristal . Nooit wat je ook doet ze duwde de ridder aan de kant . De ridder viel over een stuk rost en viel recht de duistere diepte in . Neeeee ! Ryne stapte op de tegen . Mebus wou ryne nog pakken .
!!!flits!!!

Zal arok lirosa helpen ?
Wat voor geheimen hou ze achter ?
Wat heeft ze het dorp aan gedaan ?
En zal het ryne en arok lukken op de poort naar de 1ste plaats te linken ?
En wat voor duistere krachten zullen zich voor doen ?
Je leest het in .
Drakan en de weg naar jasaad .
6 delen

Aantal keer bekeken: 3707
Waardering: 6.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online