Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

echt gebeurd verhaal en grappig.

U leest om dit moment het verhaal echt gebeurd verhaal en grappig gepost door Janssen Feline. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: Janssen Feline
Gepost op: 2009-3-27

Verhaal:

echt gebeurd verhaal en grappig
Op een dag, ik was met mijn beste vriendin aan het wandelen, eerst besloten we maar met de honden te gaan wandelen en dat deden we ook. Maar toen kwam het probleem eraan. Twee jongens achtervolgde ons telkens. Chloë had er genoeg van en zei: lukt het? waarop ik moest lachen en de oudste zei: ja ja, loop maar door hoor. Toen we weer bij mijn thuis waren, waren we veilig. We verveelde ons en besloten terug naar buiten te gaan en te kijken waar die jongens waren. Ik en chloë gingen dan en we zagen ze niet en gingen naar het speeltuintje, ja lap daar waren ze met hun honden en we besloten en smal gangetje in te gaan. Ik zag 2 paarden en ik bleef bij ze en Chloë besloot om door te gaan, ik voelde iets engs aankomen maar dat was het dus niet ik hoorde Chloë vanuit een hoek schreeuwen ze kwam er springend en lopend om de hoek en zei: Zwarte jongens in aantocht, Zwarte jongens in aantocht!!!!!! Ik bleef staan want ik geloofde haar niet en ze trok me mee.
we moesten achter elkaar lopen want het was zo een smal gangetje ik liep achteraan en Chloë de schijtlaars voorop, ik keek telkens achter me maar ik zag geen enkel jongen, toen we eindelijk het einde van het gangetje bereikte konden we rustig gaan zitten en vertelde ze wat ze allemaal heeft gezien, maar ik ken Chloë, ze overdrijft te vaak ze zei: ik heb 2 gothics gezien met een wapen in hun handen. We gingen terug naar huis en waren maar aan het denken wat er zou gebeurt zijn als we bleven staan. Ze konden ons meenemen of pesten. In ieder geval was er niks gebeurd maar Chloë heeft zich wel voor aap gezet, want ge hoorde haar schreeuwen vanuit de hoek...

Aantal keer bekeken: 10279
Waardering: 2.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online