Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

gedwongen.

U leest om dit moment het verhaal gedwongen gepost door Demi. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Demi
Gepost op: 2010-1-24

Verhaal:

gedwongen
ik had net gesoliciteerd bij een mode bedrijf. met een onwijs knappe baas, max.
een half uur later belde hij mij dat ik aangenomen was.

mijn eerste werkdag
ik was net met mijn eerste opdracht bezig toen ik naar mijn baas moest komen. ik klopte op de deur en er werd binnen geroepen. en ik liep naar zijn bureau.

aah fijn je bent er. ga maar even op de bank liggen. zij de man. ik kende hem niet. maar toen ik eenmaal 5 minuten lag kwam max, mijn baas. jij wilt vast weten waarom dat je op deze bank moest gaan liggen?? vroeg hij.
ja eigenlijk wel. zei ik.
ze lachten. oke, ik zal je vertellen wat we gaan doen als je mee werkt oke?
oke. nou we gaan je filmen. en hij haaldde een camera tevoorschijn.

ik moest me uitkleede zodat ik alleen nog maar in mijn lingerie lag. toen kwam Bas. de man die er als eerste was.
hij ging op me liggen en Max zetten de camera aan. nee! schreeuwde ik. maar dan werd ik geslagen. bas begon me te zoenen. op mijn mond, in mijn nek, op mijn buik, over mijn navel. en deed mijn stringetje uit. hij ging met zijn tong heel erg vaak en snel over mijn klitje. en van max moest ik kreunen, dus deed dat. max zetten de camera op de standaard en kwam erbij. hij vingerde me. en maakte mijn bh los.
Bas deed zijn broek uit en ik moest hem pijpen. ook Max zijn broek ging uit en hij ging met zijn harde lul in me lekkere natte geile kutje.
voor dat ik het wist werd ik hard in me kutje en me mondje geneukt.
ik vond het stiekem heel lekker.
ze deden nog wel een uur lekkere dingen met me en toen moest ik gaan en mijn mond dicht houden.

dit ging een week net zo door.
naar die week moest ik eerst strippen zodat ze foto`s konden maken.
dit gaat nu al 3 jaar zo en ik mag niks zeggen en ze zetten alles online...



Aantal keer bekeken: 14845
Waardering: 2.97 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online