Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

goedmakertje.

U leest om dit moment het verhaal goedmakertje gepost door bibi . Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: bibi
Gepost op: 2011-5-10

Verhaal:

goedmakertje
Laatst had ik ruzie met mijn vriend, ik had in een dronke bui leugens over hem verteld. Hij werd boos en ik had natuurlijk spijt. Ik besloot naar hem toe te gaan en het goed te maken.

dat ik aanbelde sloegen de zenuwen me om het lijf, misschien was bellen tog beter geweest. Zodra de deur opengaat kijk ik mn vriendje aan, ik mag binnen komen maar hij loopt weg. "ben je nog boos"? stomme vraag natuurlijk, maar ik moest het gesprek op gang brengen. "wat denk jij!?" ja hij was dus nog boos.... ik ga op de bank zitten en krijg wat te driknen. "sorry als ik je gekwetst heb" "ik wil het goed maken" hij kijkt me een beetje uitdagend aan en zegt"hoe bedoel je lieverd"? ik trek de stoute schoenen aan en ga met mijn gezicht naar hem toe op schoot zitten "we zijn die nacht door onze ruzie wat misgelopen"en ik pluk aan zn shirt.

"ow wat ben jij van plan ?^^" dat is voor mij het teken en ik zoen hem vol op zn mond, eerste poging om mijn tong in zijn mond te duwen mislukt, 2e poging heb ik meer geluk en hij opent zn mond. Ik speel met zijn tong en zeg hem nogmaals dat ik het egt goed wil maken. "daar ben je al mee bezig schat" hij knikt in de richting van zn kruis en ik zie inderdaad n hele bobbel zitten. behendig trek ik zijn shirt en broek uit en kniel ik tussen zijn benen.

hij wil nog een opmerking maken, maar kan geen woord meer uitbrengen zodra ik mn lippen om zn pik sluit. "ey je hebt eindelijk die tongpiercing laten zetten ?!" ik knik met mn mond vol en laat mn piercing langs zn eikel bewegen. Hij kreunt hard en ik besluit om ook zn ballen kennis te laten maken met het metale balletje in mn mond.

Ik kruip bovenop hem en hij lacht, duwt me achterover en zoent mn nek. Doet mn shirt en bh uit en zoent zich een weg omlaag. Hij stopt even bij mn borsten en likt over mijn tepels. daarna vervolgt hij zijn weg naar beneden en trekt mijn broek ook uit.

Ik voel eerst zijn lippen over mn liezen gaan en vervolgens hoe hij steeds meer naar binnen likt. Terwijl zijn tond rondjes maakt om mijn clit voel ik dat er 2 vingers in mn kutje verdwijnen. Ik hijg en kronkel van genot, stoot mijn hoofd tegen de leuning van de bank en klaag dat t hier krap is.

Mn vriendje legt zn harde paal tegen mn kutje aan en buigt voorover:"waar ik nu in ga, daar is het pas krap" langzaam duwt hij zijn lul bij mij naar binnen, ik kreun zachtjes en hij gaat stedds sneller en harder stoten, mijn gekreun word ook steeds harder en ik probeer bij hem vandaan te kruipen, maar kan niet verder. hij grijnst naar me en zegt"ik wil dat we tegelijk komen"

Hij trekt me overeind en laat me op handen en knieen gaan zitten. Ik zie hoe hij achter me komt staan en voel dat ie achterlangs in mn kutje gaat, intussen vingert hij mn kontje en zak ik bijna door mn armen van genot. in 1 vloeiende beweging zit zn lul in mn kontje en begint hij daar langzaam te stoten. ik verlies bijna mijn evenwicht en hij besluit om me tegen de muur te zetten en pakt mn handen vast.

Ik voel zijn hele lichaam tegen t mijne stoten, mijn borsten worden tegen de muur gedrukt en hij merkt dat ik het zwaar krijg. Kreunend kom ik klaar en dat heeft gevolgen voor hem, hij haalt zijn lul uit mn kontje, draait me om en spuit alles in me gezicht. Ik ben uitgeput en zak door mijn benen.

"zijn wij al klaar lieverd" hoor ik hem ineens zeggen. Ik kijk op, "kan jij nog dan"? hij knikt en kijkt naar de keukentafel, ik ga rechtop staan en hij komt achter me staan. ik voel zijn handen mijn borsten kneden en zacht in mn tepels knijpen. vervolgens voel ik dat hij 1 hand laat zakken, en me begint te vingeren. Intussen duwt hij me richting de keukentafel en ik laat hem zijn gang gaan.

hij duwt me voorover tegen de tafel aan en hij begint me te likken, met de vraag of ik nog wensen heb, ik word rood"ja ik wil je graag in mn kontje voelen" hij staat op en steekt zijn enorme lul in mn kontgaatje. ik voel hoe bij elke stootbeweging mn heupen tegen de tafel worden geduwd. Zijn hele lichaam ligt op het mijne en hij plaatst een zuigzoen in mijn nek terwijl hij steeds harder gaat stoten.

Ik word wild en smeek hem dat ik zn sperma op mn billen wil, nog n aantal keren stoot hij hard naar binnen en ik schreeuw het uit van genot, toen spoot hij zijn warme zaad over mijn kontje.

Aantal keer bekeken: 16788
Waardering: 7.35 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online