Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

griezelverhaal5.

U leest om dit moment het verhaal griezelverhaal5 gepost door naamloos. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: naamloos
Gepost op: 2011-8-19

Verhaal:

griezelverhaal5
Beste lezers ik wil nu een
kort verhaaltje plaatsen en ik hoop dat jullie ook mijn anderen verhaaltjes lezen griezelverhaal,griezelverhaal2,griezelverhaal3 (die werd vervolgt en ik heb het vervolg voor jullie al gemaakt en) griezelverhaal4 (die word ook nog vervolgt) maarja nu ben ik al bij griezelverhaal5 ik ga maar gau beginnen


Chukkie de pop
Der was is een meisje selmia9 en die kreeg en pop voor kerstmis chukkie heete de pop de vader van selmia had hem in een oude speelgoed winkel gekocht de vrouw die daar werkte zij dat je die pop beter alleen kon kopen als je dochter of zoon ouder is dan 9 jaar maar de vader van selmia geloofde het niet en kocht hem toch voor kerstmis had hij hem aan selmia gegeven selmia vond de pop niet mooi dus liet hem beneden liggen toen het avond was ging iedereen slapen selmia hoorde ik sta op de eerste treden van de trap.. Selmia ging der niet op in de volgende dag hoorde ze ik sta op de derde treden van de trap selmia was best bang maar ging der niet op in de volgende dag hoorde ze ik sta op de vijfde treden van de trap ze was bang geworden maar deej maar niks wand miss verbeelde ze zich het wel de volgende dag hoorde ze ik sta voor je deur selmia vertelde tegen haar vader wat er gebeurt was ze gingen naar het parkje en begroeven de pop diep onder de grond selmia ging weer slapen toen hoorde ze ik sta naast je bed en ik ga je vermoorden!


Aantal keer bekeken: 3924
Waardering: 1.28 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online