Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het angstige gehuil .

U leest om dit moment het verhaal het angstige gehuil gepost door tini. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: tini
Gepost op: 2009-6-3

Verhaal:

het angstige gehuil
(niet echt gebeurd)gellukig maar
het angstige gehuil
Heb je ooit al eens gehuil van een wolf of zo gehoord ? Dan kun je je ook wel voorstellen hoe eng het van dichtbij klink .
Nu vertel ik jullie het verhaal over Lies , een 9jarig meisje en een grote broer van 17 Jan .
Op een dag verhuisde de familie Schuurs naar Frankrijk de vader van Lies en Jan moest daar zijn voor een biologisch onderzoek ze huurden een huis voor ongeveer 2 jaar dat dicht bij een moeras ligt , het biologisch onderzoek gaat ook over het moeras
eerst zal ik jullie de geschiedenis van het zogenaamde Koortsmoeras vertellen: heel lang geleden werd het moeras gebruikt voor in te wonen,een super groot gebied (meer dan de helft van Frankrijk) was een moeras ze woonden er in kleine rieten hutjes,wat ze niet wisten was dat er een misterieuze wolf woonde die zorgde voor allerlei ziektes van vlooien en zo kwamen er als maar meer bacterien in de lucht de mensen die er voor een uurtje in waren werden al geinfecteerd met de rare bacterie iedereen kreeg een rare,dodeijke koorts, daarom noemen we het nu nog altijd het koortsmoeras.
Lies en Jan waren niet blij met de hele verplaatsing zee misten hun vrienden en Jan zijn vriendinnetje '2 jaar zonder Justine dat is onmùogenlijk' zei Jan
'sorry hoor' zei mevrouw Schuurs, 'jullie moeten jullie er echt bij neer leggen zagen heeft geen zin bij mij die 2 jaartjes gaan zo voorbij zijn' .O, ja ? vroeg Lies volgens mij he gaat da heel spel hier nog eeuwig duren .
Ik ga op mijn blokfuit zei Jan
Lies was nu super kwaad want Jan speelde altijd super vals en ze zei 'ik steek diene blokfluit zo diep in uw reet dat ge de komende 7maal70 dagen splinters gaat schijten ' ho ho ho zo is het wel genoeg zei moeder kom naar bed alle 2 tis al half 12
Lies was al een half uur gaan slapen en op eens werd ze wakker van een raar gehuil het was echt angstwekkend alsof het wezen pal onder haar raam zat te huilen .
Ze ging naar buiten en ze zag een rare schaduw verschijnen opeens werd ze gegrepen en niemand heeft Lies ooit nog terug gezien nu zal de wolfvoor de 40ste keer huilen want het 40ste slachtoffer is binnen.


Aantal keer bekeken: 3118
Waardering: 5.03 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online