Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het schoolplein.

U leest om dit moment het verhaal het schoolplein gepost door anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: anoniem
Gepost op: 2009-3-23

Verhaal:

het schoolplein
Het meisje word wakker en kleed zich aan. Ze kan niks kiezen omdat ze denkt aan die jongen die leuke jongen die anders is en een hele lieve lach heeft. Ze stapt in de bus naar school en gaat zitten naast haar vriendin. Hij zit daar zegt haar vriendin. Ze word verlegen en wil achter zitten. Maar ze wil zijn mooie blauwe ogen en zijn zwart gekleurde haar zien dus blijft ze zitten. De jongen stapt bij de halte uit en hun vrienden tikken hem aan kijk ze ziet je echt wel zitten. Het meisje vraagt zich af of hij haar ook leuk vindt. In de pauze zien ze elkaar weer de jongen kijkt naar haar en het meisje naar hem. Haar vriendin tikt haar aan om dat de bel gegaan is. Zou hij me leuk vinden vraagt het meisje aan haar vriendin. Vast wel zag je niet hoe hij naar je keek ?. Na het laatste uur blijft het meisje nog wat rondhangen op het schoolplein. de jongen komt naar haar toe. Hij is erg verlegen en vraagt hoe ze heet. Ze geeft antwoord. dan geeft hij haar een brief er staat: kom vandaag 8 uur op het schoolplein. Het meisje lacht naar hem. De volgende dag is ze dolblij en heel vrolijk. elke keer als ze elkaar zien lachen ze naar elkaar. Het meisje komt zols afgesproken op het schoolplein. De jongen staat al te wachten op haar. Hij kijkt haar aan en zegt ik hou van je. ze word verlegen maar ze vertrouwt hem en springt in zijn armen. ik ook van jou zegt ze. Dan zoenen ze elkaar en blijven voor eeuwig bij elkaar.

Aantal keer bekeken: 2860
Waardering: 3.91 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online