Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

i have the time of my life!.

U leest om dit moment het verhaal i have the time of my life! gepost door Miss MX. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Miss MX
Gepost op: 2011-3-17

Verhaal:

i have the time of my life!
mijn verhaal is gebaseerd op de werkelijkheid, maar het een en anders is aangepast (a). enjoy!


al voor de zomervakantie wist ik dat ik het volgende schooljaar bij anderen in de klas zou zitten. een gedeelte zou hetzelfde blijven, het andere gedeelte zou met een andere klas gemixt worden. ik baalde er best wel van, want ondanks alle groepjes was onze sfeer wel goed.
in de zomervakantie keek ik al regelmatig of de nieuwe klassenindeling op onze schoolsite zou staan. ik was heel erg benieuwd welke meisjes maar ook welke jongens er in onze klas zouden komen. zou dat nerdgroepje bij ons komen? of juist dat groepje stoere macho's?
eindelijk stond de indeling op de site. de nerdogroep zat bij ons in de klas, onze klas was het nerdklasje! en de andere klas zat vol met alle popi meisjes en machojongens.
ergens was ik wel blij, de kans was groot dat ik me wel thuis zou voelen.

de eerste weken in de nieuwe klas gingen wel goed. de jongens waren aardig en ik had goed contact met ze, net als met de meiden. het werd een echte hechte groep; nog wel met aparte groepjes, maar wel minder dan in onze vorige klas. er was zelfs een jongen uit de andere klas die me nog nooit opgevallen was, maar die ik nu toch wel stiekem leuk begon te vinden. hij was wel iets jonger dan ik, nog geen maand, maar dat valt bijna niet op omdat ik nogal klein ben, zegmaar de kleinste van de klas....
in november werd ik eindelijk 16. een maand later werd jesse ook 16. hij zou samen met mijn vriendin marieke een feest houden, omdat zij 4 dagen na elkaar jarig zijn.
tijdens dat feest was ik op 1 of andere reden verschrikkelijk moe. ik was schor geworden van de middag vol voorbereidingen en ik zat uitgeput op de bank. de rest was druk aan het praten op de andere bank en op het aparte dansgedeelte. opeens kwam een klasgenoot naast me zitten. ik kende hem wel, maar sprak hem niet zo vaak. we kletsten wat, maar niet veel later werd ik door sanne (mijn beste vriendin) de dansvloer op getrokken. 3 liedjes later ging iedereen weer wat zitten kletsen enzo, en ik ging weer op de bank zitten. omdat er niemand zat, ging ik tegen de armleuning aan liggen. laurens kwam opnieuw naast me zitten. ik ging ging rechtop zitten om wat beter en gezelliger te kunnen kletsen, maar hij zei dat ik gerust kon blijven liggen. nee dat doe ik niet, dat is ongezellig, zei ik hem. gebruik mij dan als kussen, zei hij me. omdat ik eigenlijk evenveel vrienden heb als vriendinnen doe ik dat wel vaker, dus ik ging tegen hem aanliggen. we kletsten bijna de hele avond. daarna hebben we toen ik samen met sanne bij marieke bleef slapen nog wat gesmst.
de dagen erna spraken we elkaar steeds vaker op msn. anders zeiden we eigenlijk nooit iets, maar nu hadden we zelfs gesprekken tot wel 3 uur snachts. van bloedserieus tot supermelig, alles bespraken we. we werden beste maatjes, en zo stonden we ook bekend.
toen we een poosje bevriend waren, zaten we een keer samen op msn te kletsen. we hadden allebei radio 538 aanstaan, en bespraken alle liedjes. op een gegeven moment zei ik dat ik 'ons' liedje aan ging vragen. dat deed ik, maar ze draaiden hem niet. hij stelde toen voor een berichtje te sturen, of ze die voor wilden lezen. dat deed hij, en hij kreeg een reactie terug. opeens hoorde ik zijn boodschap door de radio! dat was zo leuk: lieve Mikkie, we zijn nu al best lang vrienden en ik hoop dat we dat nog heeeel lang mogen blijven! dikke kus van laurens.


2 weken later gingen we samen uit. omdat mijn ouders soms snachts werken zou ik bij hem blijven slapen. hij op zolder, ik in zijn bed, omdat zijn ouders het niet wilde dat wij samen zouden slapen. maar hij beloofde mij dat hij naar me toe zou komen. toen we dus terugkwamen uit de club en ik in zijn bed lag, kwam hij naar me toe. hij kwam bij mij in zijn eigen bed liggen, en met 3 dekens over ons heen hebben we daar lekker gelegen en gekletst. we zijn in slaap gevallen tot zijn wekker afging. toen is hij snel naar het logeerbed vertrokken, zodat zijn ouders het niet zouden merken. gelukkig is dit ook niet gebeurd.

een week later had ik een toneelvoorstelling bij ons in de buurt. omdat wij veel verslagen voor school moeten maken vroeg ik hem om mee te gaan. het was de zaterdag voor valentijnsdag. we spraken af dat we ook aan valentijn zouden doen, dus ik had een kaart uitgezocht en een pakketje met lekker badschuim en een deo met wat chocola. in de kaart schreef ik een gedichtje over onze vriendschap. toen hij smiddags na zijn wedstrijd bij me kwam had hij een best groot kadootje bij zich. ik voelde me best lullig met mijn kleine kadootje, maar hij zei dat het groter leek dan het was. toen ik het uitpakte kwam uit een hele laag kranten een heel lief rood hartjeskussen tevoorschijn met een kaartje met daarop: lieve mikkie, wil jij mijn valentijn zijn? kus laurens. ik vond dat zo lief dat ik ja zei, terwijl we gewoon vrienden waren!
tijdens de pauze van de voorstelling gingen wij samen even een rondje wandelen. mijn familie zat nog inde zaal. we gingen naar buiten, waar het best koud was, het vroor. ik had best warme handen omdatik ze in mijn jaszak hield. ondertussen kletsten we wat. zo liepen we een rondje door het parkje bij de kerk. omdat mijn handen best warm waren geworden, haalde ik ze weer uit mijn jaszak. laurens zag het en zei: heb jij warme handen? jaa gelukkig wel, zei ik. ow okee, ik heb ijskoude handen, zei hij zogenaamd heel zielig. ik pakte zijn hand en zei: nu heb je in ieder geval vast 1 warme hand. zo liepen we weer terug naar binnen, naar de zaal.
na de voorstelling gingen we weer terug naar mijn huis, om zijn spullen op te halen. op mijn kamer wilde ik hem bedanken, en hij mij ook, dus ik stelde voor om hem een knuffel te geven. deze vriendschapsknuffel vond hij ook wel een goed idee.
we liepen naar elkaar toe, en wat onwennig sloegen we onze armen om elkaar heen. ineens voelde ik kriebels in mijn buik. die had ik nog niet vaker gehad bij laurens, maar nu ik zo dicht bij hem stond leek het ineens zo anders. omdat ik dit niet wilde laten blijken (ik schrok ervan dat ik kriebels voelde bij een goede vriend), wilde ik weer loslaten. maar in plaats dat er ruimte onstond drukte hij me zachtjes steeds dichter tegen mij aan. ik wist niet wat ik moest doen, dus ik liet het toe. we stonden een beetje onhandig, omdat hij zeker een kop groter is dan ik. ik legde mijn hoofd als vanzelf tegen zijn schouder. hij boorde zijn gezicht in mijn nek. de warme adem van zijn diepe zucht voelde zorgde voor kippevel op mijn rug. het voelde goed zo. ineens waren daar die woorden: ik vind je leuk. heel zacht, maar ook weer heel zeker. ze klonken als muziek in mijn oren. de kriebels werden steeds heftiger. in een zucht beantwoorde ik zijn retorische vraag met: ik jou ook! hij gaf me een kus op mijn wang en zei: ik wil hierblijven bij jou. ik wilde niets liever, maar ik wist dat mijn ouders beneden stonden te wachten om hem naar huis te brengen. ik zei hem dat ik ook niets liever wilde, maar dat het niet ging. ik weet het, wat zijn antwoord. ik maakte me met heeel veel tegenzin los uit zijn armen, en gaf hem ook een kus op zijn wang. hij aaide me door mijn haar, en fluisterde: ik wil nog een afscheidskus hoor! en voor ik het wist kreeg ik een kus op mijn mond.
we liepen langzaam naar beneden, en in de auto zaten we samen achterin. terwijl mijn moeder vroeg hoe de voorstelling was, wreef hij over de rug van mijn hand. ik ga je missen fluisterde hij in mijn oor, toen we bij zijn huis waren. ik jou ook, zei ik tegen hem. hij stapte uit, en ik wist dat dit nog veel beltegoed zou kosten....

die avond en de week erna hebben we veel gemsnt, gesmst en natuurlijk op school gesproken. iedereen die het hoorde vond het superleuk voor ons, maar vaak waren ze nog eerder op de hoogte dan wijzelf: owww wat leuk, ik wist dat het zou gebeuren, of: ow dat was toch al zo?
de zaterdag erna, precies een week na 'de avond' zou ik bij hem komen en zouden we naar de film gaan.
maar toen ik bij hem kwam vertelde hij me dat hij een probleem had: die film draaide niet meer en hij moest een taak doen bij zijn sportclub waarvoor hij niemand anders had kunnen regelen. ik stelde voor om gewoon mee tegaan. na het eten moest hij weg, en zijn moeder vroeg me of ik anders niet wat later naar hem toe zou gaan, hij moest toch op de wedstrijd letten en ik zou daar toch in mijn eentje staan. zijn zus, zou me later daar brengen, zodat ik toch nog een kwartiertje kon kijken. zo gezegd zo gedaan. de sporthal was 1 minuutje lopen dus we waren ook zo weer thuis. onderweg pakte hij me even vast. ik had het vreselijk koud, dus stelde voor toch maar naar binnen te gaan. met veel tegenzin ging hij akkoord. na een kopje thee met de ouders en een stukje all you need is love te hebben gezien, gingen we naar boven. hij had omdat de bios niet meer ging een film gedownload, een lekkere romantische. toen we boven waren was het eerste wat hij zei: wij hebben dat programma helemaal niet nodig.... we kropen in zijn bed en met de warme laptop op onze schoot lagen we lekker film te kijken. tijdens de film lag ik net als tijdens het feest tegen zijn schouder aan. ineens voelde ik een hand om de mijne. hij sloeg zijn arm om mijn hoofd, en met de andere hand hield hij mijn hand vast. de vingers van zijn vrije hand gingen zachtjes over mijn gezicht. ik pulkte wat aan zijn t-shirt. hij maakte zijn hand los en legde die op mijn buik. zachtjes trok hij het mijn shirtje weg en aaide zachtjes over mijn zij. het kietelde een beetje, waardoor ik moest lachen. ik baalde daarvan, het verpeste het moment. hij moest er ook wel om lachen, en ging expres over dat plekje aaien. ineens stopte hij daarmee en legde zijn hand weer in de mijne. met mijn andere hand ging ik naar zijn kin. hij had zich geschoren, omdat hij weet dat ik een hekel heb aan stoppeltjes. zo lagen we daar tot het einde van de film. toen die afgelopen was hoorde we ineens voetstappen op de trap. gauw gingen we overeind zitten, en ik trok mijn shirtje recht. zijn vader kwam binnen, vroeg of wij zo nog even beneden kwamen om wat te drinken. ik antwoorde dat we zo kwamen omdat de film al klaar was. ik had gelijk spijt dan dat antwoord. gelukkig ging zijn vader weer weg. met een zucht viel ik weer achterover. k*t, nu verwachten ze ons in 5 minuten beneden, zei ik. laurens moest lachen en kwam weer naast me liggen. dat hoeft niet per se, we hebben alle tijd. en hij gaf me een kus op mijn wang. ik plukte weer wat aan zijn shirt. zijn armen sloegen zich weer als vanzelf om mij heen. ik voelde me helemaal warm worden, en gelijk ook weer koud, terwijl we onder een dikke deken lagen. een rilling liep langzaam over mijn rug. zijn warme adem kwam steeds dichterbij. nog een kus op mijn wang. een kus op zijn wang. ik durfde niet veel verder te gaan, bang dat hij nog niet verder wilde. bang dat hij nog niet durfde, omdat hij nog nooit gezoend had. maar toen ik een kus op mijn mond kreeg viel die angst weg. nog een kus op zijn mond, en onze lippen bleven alsvanzelf aan elkaar plakken. zijn eerste zoen, dacht ik. gelijk kon ik mezelf wel weer voor mijn kop slaan, op de gekste momenten denk ik weer aan de praktische zaken. mijn lippen sloten weer, de zijne ook. heel langzaam kwamen we uit zijn bed, gaven elkaar nog een dikke knuffel en terwijl hij mij vast had liepen we de trap af....

de volgende dag zaten we op msn. hij wilde me graag zien, en ik hem ook. we spraken af om een lekker stukje te gaan wandelen in een bos vlakbij mijn huis. ik haalde hem op en samen reden we naar het bos. we zaten wat op een bankje, dronken wat, reden een stukje door tot we op een fietspad kwamen met allemaal knotwilgen. daar gooiden we onze fietsen neer en liepen naar de waterkant. daar gingen we tegen een knotwilg liggen, maar dat lag niet echt lekker. er lag genoeg stro en riet, dus maakten we een soort kussen en gingen daarop liggen. ik tegen hem aan, hij op het kussen. daar hebben we 2 uur lang gelegen, gekletst, genoten, gezoend, gegeten, eigenlijk vanalles. het was eigenlijk te koud om buiten te zijn, maar een verwarmd kussen om tegenaan te liggen en 2 zachte lippen die je voordurend kussen maken veel goed. toen we helemaal verkleumd waren zijn we naar onze fietsen teruggelopen. het was al laat, het werd al donker. we namen afscheid met een lange kus. we fietsten samen het paadje uit, tot we allebei een kant op moesten. daar scheidde onze wegen, niet wetende dat die laatste kus een echte afscheidskus zou zijn....

na een week is het overgegaan. we zien elkaar nog regelmatig, en de sfeer is goed. en misschien dat er ooit een vervolg komt op het liefdesverhaal. wie weet.....

Aantal keer bekeken: 3029
Waardering: 8.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online