Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

iets wat ik nooit zal vergeten.

U leest om dit moment het verhaal iets wat ik nooit zal vergeten gepost door rita. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: rita
Gepost op: 2011-9-13

Verhaal:

iets wat ik nooit zal vergeten
ik ben zo ongeveer een jaar geleden in nederland komen wonen en heb ook werk daar gevonden. het was een kantoorbaan. ik was op mijn eerste dag lekker aan het werk met wat administratie tot ik even in de la wou kijken voor een rekenmachine. waar ik echter een paars ding vond met een knopje. ik drukte er op en het voelde aangenaam, een prettig gevoel... dus ik liep een week lang met dat ding in mijn hand en liep mijn nek ermee te masseren, totdat een collega uitlegde dat dat ding een viberator was en zei waar het voor diende. eerst schaamde ik me er diep voor, want in mijn moederland is zoiets streng verboden en slecht. maar later moest ik er ook wel om lachen. ik heb de viberator weggegooid en kreeg een ander kantoor.

Aantal keer bekeken: 9151
Waardering: 4.97 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online