Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

ik hou van jou.

U leest om dit moment het verhaal ik hou van jou gepost door selina cortes rincon. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: selina cortes rincon
Gepost op: 2008-11-11

Verhaal:

ik hou van jou
ik hou van je

op een dag ik ging met vriendinnen naar de cinema en de vriend van mijn vriendin ging ook mee.En die had een jongen mee,die jongen sprak me zo aan,ik was tot over mijn oren verliefd op hem geworden,hij had iets speciaal ik weet niet wat maar hij had iets. hij was gewoon onweerstaanbaar.die mooie donkere blonde haren en donker blauwe ogen,de ogen blonken als een diamant.

hij had me betoverd,op dat moment wist ik,IK WAS VERLIEFD =D.daar was mijn leven begonnen.ik bn in mijn leven vele keren verliefd geweest dat weet ik maar die jongen had toch iets speciaal.ik kon hem niet mijn liefde tonen,hij was bezet toen ik dat
hoorde was ik wel een beetje teleurgesteld.

maar op een dag zal ik mijn liefde aan hem tonen als de tijd er is!.ik zouw niet willen dat het gedaan was met zijn vriendin,maar als je éénmaal verliefd bent dan wil je die jongen voor je alleen,en niet alleen meisjes willen dat maar ook jongens willen de meisjes hebben waar ze op verliefd op zijn,dus het was geen zonden om te denken dat je ooit met die jongen zal leven.maar ik hoop niet te fel,meestal als je te fel hoopt,gaat het juist andersom en kan je je liefde niet aan hem tonen.


Aantal keer bekeken: 5203
Waardering: 7.19 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online