Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

liefde.

U leest om dit moment het verhaal liefde gepost door Schriani XD. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Schriani XD
Gepost op: 2011-3-26

Verhaal:

liefde
ik keek naar het meisje die schuin achter me op de bus zat. ze zat daar elke morgent en ik werd langzaam verliefd op haar. hoe zou ze heten? ik vond maar niet de moed om haar aan te spreken. en zij had mij nog altijd niet opgemerkt. ze zag er zo mooi uit. ze had glanzend lang zwart haar en helder blauwe ogen. zo blauw dat het een heel nieuwe kleur leek te zijn. kom op Emanuel je kunt het. moedigde ik me zelf aan. maar ik weet natuurlijk ook wel dat dat niet zou gaan lukken. ik haalde even diep adem. ik was net op het punt om op te staan en naar haar toe te stappen maar weer voelde ik een golf van aarzeling. ach, ik moet haar gewoon maar vergeten. Een grote kans dat het toch niets gaat worden dan.
De bus stopte aan de middelbare school en ik stapte vermoeit uit; Sinds ik haar voor het eerst zag was ik de laatste tijd ontzetend moe. ik ging op een deftig uur slapen maar toch was ik s'morgens moe. het was alsof ik geen energie heb alsof iemand mijn energie had gestolen.
ik liep de klaslocaal binnen en liet me op een stoel vallen naast To, mijn beste vriend. ' Hé,er is een nieuw meisje in deze klas.', zegt Tom enthousiast. 'Mij kan dat niets schelen. Alle meisjes op deze school zijn het zelfde. het enige wat ze kunnen doen is roddelen over andere meisjes, praten over jongens en over make-up', mompelde ik terwijl ik mijn wiskunde schrift op tafel legde. mMevrouw Deneut kwam het locaal binnen met zoals altijd een serieuze blik.
' Man, wat heb jij nou opeens?'
ik haalde mijn schouders op en consentreerde meop de les.opeens zag ik de deur open gaan en er verscheen een meisje aan de deuropening. het was dat een meisje van op de bus. Ze keek verlegen de klas rond en ging naar Mevrouw Deneut. ' Sorry mevrouw, ik ben wat laat omdat ik de klas niet kn vinden.', zei ze verlegen. het was de aller eerste keer dat ik haar stem kon horen. in de bus zweeg ze altijd. ze had een zacht stem en er liep een rilling over mijn rug. Mevrouw Deneut mompelde wat tegen haar en het meisje liep stil naar een plaats bij het raam.

Aantal keer bekeken: 2821
Waardering: 6.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online