Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

lieve papa .

U leest om dit moment het verhaal lieve papa gepost door noelia. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: noelia
Gepost op: 2011-8-29

Verhaal:

lieve papa
liefste papa,
ga even zitten als je dit leest.
het is mijn pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo plotselling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend.

ik ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke jongen,
ondank zijn piercings, taoeages en zijn grote moter.
dat is nog niet alles; ik ben in verwachting en achmed zegt dar we heel gellukig worden in de kamer vvan zijn vanders tante. hij wild veel kinderen en zoals je weet is dat mij grootste droom en die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes...
ik leerde reeds dat marihauna niet verslavend is en we hebben beasloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden.
achmed is al actief als tussenhandelaar en cocaiene en xtc en dus ook ons eigen produtiebedrijfje.
we zijn echt goed bezig hoor!
het geld hebben we hard nodig wat we zijn nog jong en we gebrijken zelf ook een klein beetje coce en xtc en dat spul is hartstikke duur hoor, haats niet tebetalen.
je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven,
maar omdat achmed geregeld een paar zeer goede vrienden uit genoodigd kan ik toch ook wat meebetalen...
ik vraagje verder tebidden dat de wetenschapen snel iets mag uitvinden tegen aids, zodat mijn achmed toch nog kan genezen.
en papa, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 14 jaar en kan al heel goed voor me zelf zogern en over een paar jaar zal ik je komen op zoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen je liefhebbendedochter noeliaxxx


ps. papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?
geake papa, dit briefje is natuurlijk een grapje! ik ben spelen bij digra en wil alleen bewijzen dar er veel ergere dingen zijn dan een slechgte rapport het mijne ligt op het nacht kasje

Aantal keer bekeken: 7440
Waardering: 4.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online