Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

logeerpartijtjeeee .

U leest om dit moment het verhaal logeerpartijtjeeee gepost door silletje. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: silletje
Gepost op: 2011-8-22

Verhaal:

logeerpartijtjeeee
luna is heeeeeel rijk! en heeft een kasteel als huis. ze gaf haar feestje vandaag,ze gaf een logeerpartij.veel meisjes vonden het wel spannend om daar te gaan slapen maar,omdat ze zo,n groot huis heeft mocht ze heel veel vriendinnen uitnodigen.
het feestje begon om 18.00
het was bijna zo ver haar moeder had geld klaargelegd voor een film te gaan huren. tringggg tringggg! de bel ging luna,s moeder deed de deur open, daar stonden 8 meisjes aan de deur. de meisjes vroegen waar luna was luna,s moeder zij dat ze boven mochten gaan kijken.
ze keken met grote ogen naar de hele hoge trap,whoowie zo,n grote trap hadden ze nog nooit gezien!
ze kwamen boven aan en zagen wel ik overdrijf niet 20 deuren!
welke deur is het nou?
ze riepen lunaaaaaaaaaaa! lunaaaaaa! maar geen antwoord nou jhaa wat raar zei een van de meisjes 3 meisjes durfden niet door die lange gangen heen te lopen.
ach stel je niet zo aan zei een van de meisjes je hebt toch wel eerder zo.n groot huis gezien? of niet soms
nou jhaa ik wel maar het is geen huis het is een kasteel grooter dan een kasteel!
lunaaaaaaaaaa!
riepen de meisjes,maar weer geen antwoord.
een van de meisjes zag haar naam op een van de deur geschreven heey daar moet ze zijn.
ze klopten op de deur maar nee niemand deed open, nu werden de meisjes toch wel een beetje bang.
een meisje was heel dapper en ramde de deur open maar er was niemand op die kamer.
heey riep luna wat doen jullie bij mijn kamer??
nou jhaa het zit zo.
we zochten jou en je gaf geen antwoord.
en nina zag jou naam op de deur geschreven en we liepen ernaar toe, en klopten op de deur,en riepen je naam maar je gaf geen antwoord, toen d8 kylene ik ram de deur wel even open en toen kwam jij!
KYLENE: wat zie je er tog mooi uit!
NINA: ze is gwn heel erg knap!
dankjewel meiden!
LUNA:zullen we naar
naar beneden gaan?
jhaaaaaaa riepen alle meiden!!
ze kwamen beneden aan en alle mama.s stonden er nog. en er kwamen nog 6 meisjes triiiiiiiing! ze konden dus beginnen met het feestjee,maar nee hoor ze moesten nog een paar film,s huren
en ondertussen maakte luna,s moeder het eten klaar.
ze kwamen terug,het eten stond klaar,hmmm het ruikt heerlijk zei een van de meisjes
jhaa zeiden de andere meisjes.
luna zij dat ze gingen gourmette
jammieeee riepen de 14 meisjes!
ze gingen aan tafel luna,s moeder kwam aanlopen en zei smakelijk eten schatjes van me!
de meisjes aten echt heel veel op.
nu wil ik de pakjes uitpakken!
ze had heeeel veel gekregen.een clown knuffel,en van haar moeder 300 euro en van een paar meisjes een nieuwe I pod ! haar vader was 2 jaar geleden gestorven en ze kreeg altyd van haar vader 150 euro en van haar moeder maar nu 300 van haar moeder.
het was ondertussen al 22.00
haar moeder was al gaan slapen want moest de volgende ochten,d om 7.00 uit haar bed!
en haar moeder liet een briefje 8ter
daar stonden een paar dingen op.
1:niet te laat slapen
2:niet door de bossen lopen
3:geen rare dingen doen
4:niet heel het huis afbreken
5:en zachtjes doen ik moet er morgen vroeg uit xxx mamaveel plezier liefjes van me dikke kuz mij

DAMES EN HEREN NU GAAT HET BEGINNEN.......!!!!

alle meisjes pakten hun spullen uit en legde hun matrassen op de grond ze sliepen in de suppergrote woonkamer.
als iedereen klaar was met zijn matras neer te leggen en dekens en kussens was het tijd om griezelverhalen te vertellen iedereen ging dicht bij elkaar zitten tijdens een griezelverhaal hoorden ze boven iets luna zij och das mijn moeder maar!
maar nee hoor volgensmij niet zei nina.
nee volgensmij ook niet het klinkt als gegrom.
nu werden de meisjes echt bang.
zullen we gaan kijken vroeg kylene?
nee man zij nina wie weet wie het is die gangen zijn zo groot.
nog groter dan al onze huizen bijelkaar!
ga maar gwn verder zij luna want dat is mijn moeder maar gwn!
okee ze ging verder met vertellen,ze was klaar en ze hadden ook niks meer gehoord boven.
ik zei toch dat het mijn moeder maar was en toen boem hoorde ze een heele harde bonk boven.
toen keek iedereen naar de trap daar rolde een hoofd van af.
iedereen gilde en gilde en krijste alles bijelkaar.
bahalve luna,luna zat te lachen
hahahahahahahahahaha,haha!
jullie zijn echt watjes man? serieus was het zo eng?
KYLENE:wat zit je te lachen man er viel een hoofd van de trap ik lach er niet mee hoor...,!
haha toen mijn moeder zei dat ze ging slapen ging ze alle spullen klaar zetten om ons bang te maken we hebben zometeen een halloween speurtocht! en als dat hoofd van de trap af viel begon het.
dus we moeten gaan!
numeteen!
nina: m,m,maar stotterde ze wie maakt ons bang jullie ouders!
het word zoo eng!
jullie pissen in je broeg ik niet zei kylene.
ik wel ik ook riep iedereen en luna zei dat ze ook bang werd.
SINDY:je moeder moest tog om 7.00
werken?
nee ze heeft een nachtje bij een hotel geboekt voor jullie ouders dus blijven ze daar met zijn alle logeren en wij zijn alleen thuis!
haha,hahahaha,hahahaha boem boem boem
hoorden ze boem!!!!!boemmmmmmmm!
nu moeten we gaan hand in hand!
liepen ze de donkere trap op ze deden er wel 10 minuten over boven te zijn!
het was zo spannend EN eng
ze kwamen boven aan en iedereen was dood stil.
ik wil dit niet meer zij nina ik gaa!
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee riep luna niet doen het kan eng zijn!
maar nina was allang verdwenen!
de meisjes bleven kalm,ze zagen een lampje branden en liepen ernaartoe.
er was niks te zien en ze liepen verder,tot er een clown hing voor hun neus en die clown had rode ogen,en een rode neus.
de clown was echt heel eng!
en ineens ging het licht uit.
het licht ging weer aan en er stonden nog maar 13 meisjes.
nina was al weggelopen maar nu was cindy weg!
luna vond het niet leuk meer en ze liepen verder ze kwamen aan bij een lift en stapte in en toe viel het licht ook al uit in de lift!
ze stonden er nu nog maar met zijn 10
nou jhaa dit hoord er vast bij zei luna
weet je het heel zeker? zei maria.
ik hoop het hahahahaha,hahaha hoorden ze daar stond een verschrikkelijke zombie.
iedereen gilden en uiteindelijk was het klaar maar nina is niet meer gevonden! en ze kwamen beneden aan en kylene wou een lieve geest oproeppen om nina terug te vinden dat deden ze
ze legde een steen neer die moet naar ja of nee schuiven.
ze vroeg voor de grap is nina vermoord
de geest zei jhaa en de meisjes waren dood stil!!
..,ene..., is ze door jou vermoord?
vroeg kylene de geest zei nee!
door iemand anders?
de steen schoof naar jhaa
weet je ook wie?
jhaa!
wil je het opschreiven?
jhaa
gaat hij ons ook vermoorden?
jhaa
luna had een papiertje en een pen en de geest schreef op door een clown!
welke clown?
die je voor je verjaardag van nina hebt gekregen!
luna was heel erg bang! en riep maaaaama!
maar kreeg geen antwoord
ze vroeg aan de geest is hij vlak bij?
jhaa
staat ie 8ter mij?
nee...,
8ter wie dan ?
8ter kylene!
tjaaaaaak kylene was dood en zo
werd het een moordparty omste beurd gingen ze dood
eide!
niet zo eng maar clownen zijn niet te vertrouwe!...... xxxxmij


Aantal keer bekeken: 12347
Waardering: 6.59 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 31 bezoekers online