Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn buurvrouw deel 2.

U leest om dit moment het verhaal mijn buurvrouw deel 2 gepost door Leo de Leeuw . Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Leo de Leeuw
Gepost op: 2008-12-4

Verhaal:

mijn buurvrouw deel 2
Zoals we s'nachts afgesproken hadden was ik om negen uur weer bij haar om verder te gaan met schilderen, ze liep nog in haar duster hij stond van boven een beetje open en ik keek precies in de naad van haar borsten het was voor mij weer een geil gezicht op de vroege morgen. ze zei ik moet mij nog even douchen want daar had ik vannacht geen zin meer in. ben jij al gedoucht vroeg ze aan mij ik zei ja want al die luchtjes daar moet ik s 'morgens niets meer van hebben ik had weer een paal in mijn broek waar je een jas aan op kon hangen, ze zei het ziet er weer goed uit in je broek ik zeg je mag hem wel even knuffelen voor je daar naar binnen gaat goed zeg ze ik wil je wel even lekker pijpen voor je gaat beginnen maar je mag alleen net als gisteravond mijn rug strelen voor de rest nog niet zei deed mijn broek open en ze mijn penis eerst nog even te strelen en nam hem toen in haar mond en ze heerlijk te zuigen met haar handen over mijn ballen te strelen toen ik tegen klaar komen anstond begon zij te knijpen en ik pakte haar achterhoofd vast en duwde die nog verder in haar strot en begon gelijk te spuiten ze stikte zowat in mijn sperma want het was volgens mij zoveel dat ik sterretjes voor mijn ogen kreeg ze zei zo nu kan ik met een gerust hard gaan douchen en daarna een bakje doen.ik hoorde dat ze de deur op slot deed zeker benaud dat ik zou gluren maar dat was ik niet van plan want de vorige avond had ik thuis af gesproken dat ik volgens hun plan zou mee werken zoals hun de sex met mij zouden bedrijven en dat ik niet eerder naar haar lichaams delen zou kijken voor dat hun het besliste. toen zij in de douch stond hoorde ik wel wat aparte geluiden maar ik kon niet thuis brengen wat het was ik had wel mijn gedachten maar ik wilde ook niet kijken of er wat uit haar la verdwenen was toen we aan de koffie zaten vroeg ik aan haar of zei nou niet klaar gekomen was ja zeg ze ik heb me nu al twee keer gevingert want ik was zo nat dat ik dit eerst moest doen voor ik mij zal vergrijpen aan jou en om je lekkere pik vraag maar ik heb gisteren aan je vrouw beloofd dat ik me ook aan de spelregels moest houden ze vroeg aan me zou het er al op de computer staan wat jij geschreven heb ik zeg nou ik ga verder met schilderen en dan kijk je maar eveen dan hoor ik het wel ze bleef nog al lang achter het ding zitten en vroeg wat ben je aan het doen o, zeg ze ik heb even ons verhaal zitten lezen ik zeg toch geen ander verhaal al staan er veel geiler verhalen in als die van ons tot nu toe ja zeg dat denk ik wel maar bij ons zal die ook nog wel geiler worden dan tot nu toe ik vroeg aan haar onder het schilderen door of zij nog nooit een vriend had gehad ze zei jawel één keer maar dat is uit gegaan van wege mijn geloof overtuiging toen in die tijd en daarna nooit meer een leuke man ontmoet die ik echt wou hebben wel enkele keren iemand een avondje mee wezen stappen maar dat is nooit wat geworden ik was liever vrij gezel met mijn dildo kon ik het doen wanneer ik zin had om twaalf uur ben ik thuis gan eten en mijn vrouw vroeg hoe het gegaan was ik zeg prima ik heb haar haast laten stikken in mijn sperma vanmorgen ik zat in haar strot toen ik moest spuiten maar voor de rest heeft ze haar aan haar regels gehouden ik heb nog niets anders gezien dan gisteren en ze is daarna met haar zelf gaan spelen onder de douch met de deur op slot. ze zegd dan is het goed en je verhaal staat ook al in het scherm ik zeg dat weet ik, nou zeg ze vanmiddag ben ik vrij en ik heb net afgesproken dat wij samen even gaan winkelen in de stad dus je kan lekker alleen je gang gaan met schilderen ik zeg ga je soms naar een lingerie zaak nee dat denk ik niet want ze vind het maar een touwtje tussen haar billen ik zeg jammer maar toen ze jou een zoen gaf keek ik zo tegen haar ster daar zou ik hem ook wel even tussen willen duwen. ze keek me aan en legde haar hand op mijn gulp en vroeg staat hij weer ik zeg is het een wonder eerst sta ik droog en nu heb ik twee geile vrouwen om me heen we gingen bij ons na de gang en ze deed mijn broek naar beneden en zei ga even op de trap zitten en ze begon me te pijpen als of het een lust was en ook pakte ik haar hoofd vast en duwde die zover naar beneden dat ik ook bij haar diep naar binnen spoot sávonds toen wij gegeten hadden zei mijn vrouw ik ga even kijken hoe de trap is geworden daar ben ik wel nieuw schierig na ander half uur later kwamen ze samen terug en met het bakje doen zat de buurvrouw recht tegenover mijik keek geduurend tussen haar benen ze had iets wits aan maar voor de rest zag ik niet veel meer dan een stuk boven been toen zijn we naar boven gegaan en zij moest nog even naar de w.c. ik zat zomaar met mijn vrouw te kroelen en ik had haar borsten al lekker beet toen de buurvrouw binnen kwam ze had nu een lange broek aan wat wel even tegen viel en ze gaf me een briefje dat ik eerst moest lezen voor we verder gingen daar stond op dat ik haar borsten vanavond mocht zieen als ik het maar rustig aan deed met haar uit te kleden ik ben begonnen met haar bloesje los te knopen en toen ik ze los had zag ik dat ze een b h aan had met tepel gaten er in wat had zij stijve tepels en wat was het mooi ik ben lekker op haar tepels gaan zitten zuigen tot ze even haar b h uit deed en mijn vrouw zat onder tussen met mijn lul te spelen tot tegen ik haast klaar kwam even later lag ik nog steeds bij de buurvrouw te sappelen en zij bij mijn vrouw tot ik een blinddoek om kreeg en moest gaan proeven van wie de borsten waren ik had even bezig geweest en wist het al maar ik deed net als of want anders was het spel zo afgelopen. even later zeiden ze raad nou maar ik had het in ene keer goed daarna werd ik weer stevig gepijpt met blinddoek om en moest zeggen wie het lekkerst deed toen was het weer tijd om te stoppen want het was weer midden nacht en ze vonden dat het weer goed betaald was het schilderen en onder op het briefje stond dat ik weer mijn verhaal moest schrijven vertel de rest weer wel wat er verder gaat gebeuren.

Aantal keer bekeken: 11476
Waardering: 6.72 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online