Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn neef(waargebeurd).

U leest om dit moment het verhaal mijn neef(waargebeurd) gepost door saskia depoter. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: saskia depoter
Gepost op: 2009-2-23

Verhaal:

mijn neef(waargebeurd)
Hallo,ik ben saskia en mijn verhaal is waargebeurd.Allemaal op maandag gebeurd.Zoals altijd gingen ik en mijn ouders op bezoek bij mijn nicht en neef.Die dag kwam ik binnen en mijn neef wachtte me op.Hij vroeg of ik meekwam naar mijn kamer en ik dacht dat het oke was.Op zijn kamer gekomen zij hij dat zijn lief het had uitgemaakt en dat hij heel verdrietig was,ik trooste hem,gewoon...Tot hij me vroeg of ik mijn blouse wou uitrekken.Ik vroeg waarom en hij zei dat je hier makkelijk benauwd kon krijgen door de warmte.Ik trok mijn blouse uit maar abdrupt trok hij mijn tshirt en beha ook uit hij begon me te strelen over mijn borsten en fluisterde dat hij wat affectie nodig had en dat ik stil moest zijn.IK zei dat ik, zou gaan schreeuwen als hij verder ging,maar zo snel als hij was tapte hij mijn mond dicht en bond me vast aan het bed.Hij trok mijn broek en slipje ook uit en ik lag helemaal naakt.hij liep naar zijn schuif en deed de la open,daar lagen wel 50 condooms,hij trok er 1 uit,kleedde hem uit en deed de condoom aan.Hij begon me hevig te vingeren en te slaan.ik schreewde zo hevig dat hij me via het raam op 1 of andere manier naar buiten heeft gesleurd,me naar het tuinhuis heeft gebracht en de deur op slot heeft gedaan.Hij zei dat ik nu zo hard kon schreeuwen als ik wilde.Opeens zei hij dat ik moest ontspannen,en kwam hij heel hard bij me binnen!Ik vind dit zo lekker dat ik hem vroeg het nog harder te doen.Hij deed het zo hard dat ik heel snel klaar kwam.Toen hij stopte en zijn condoom uittrok en in de bloempot gooide,zag ik dat daar nog wel 30 andere condooms lagen!Ik riep dat hij me had misbruikt en nog veel anderen waarop hij geheim grijnsde en zijn broek weer uittrok.Zo zit dat dus ,zei hij.Met harde trekken kwam hij weer bij me binnen,opeens kwam hij klaar,maar hij had geen condoom meer aan!Nu ben ik zwanger en zit hij in de nesten.

Aantal keer bekeken: 19845
Waardering: 3.49 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online