Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

onwijs geile mentor deel 3.

U leest om dit moment het verhaal onwijs geile mentor deel 3 gepost door Denzel quietboy. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Denzel quietboy
Gepost op: 2011-9-12

Verhaal:

onwijs geile mentor deel 3
Nogmaals wil ik zeggen dat je eerst deel 1 en deel 2 moet lezen wil je het verhaal goed snappen en interessant lijken.
Ik ga verder waar ik was gebleven.

Dus mijn geile mentor trok mijn broek uit en begon mij te pijpen. Het voelde onwijs lekker hoe zij met haar heerlijke lippen over mijn piemel gleed. Ze had heel veel fantasie. Ze begon met haar grote ronde borsten mijn piemel te rukken. Dus mijn piemel lag tussen haar ronde grote borsten en ze begon daarmee heen en weer te glijden. Tussendoor glimlachten we naar elkaar zij op een geile manier. Daarna deed ze haar BH uit en kon ik eindelijk haar grote blote borsten in het zien en het waren echt water meloenen. Aan haar tepels te zien was het heel duidelijk dat zij onwijs bloed geil was. Terwijl ze op een tafeltje zat begon ik haar grote borsten te kussen en haar sappige vagina te likken.

Ze leek ervan te genieten en zei ga verder. Ze fluisterde''ik heb hier ook maanden lang over gedroomd en tijdens lessen kreeg ik altijd een natte kutje van je''. Met een knipoog. Daarna pakte ik beiden haar billen, zette haar tegen de muur en begin haar lekker te neuken in haar vagina. Ze kreunde heel lekker wat ik alleen maar fijn vond. Ik deed alles bij haar wat ik ooit van kon dromen. Ze wou ook dat ik alles mocht uitproberen bij haar. Ik begon haar te vingeren en zij mij te trekken. Ze spreidde haar lekker gevulde benen met vlees en ik begon haar middelste te likken.

Dit vond zij heel lekker. Later begon ze mij opnieuw te pijpen. Daarna draaide ze om. Ze leunde tegen een tafel met haar armen. Ze stond weliswaar in een ''doggystyle'' stand. Ze legde haar hand op haar billen en zei''Ik wiu] graag van achteren worden genomen door jou''. Ik had vrije spel. Daar stond ze dan. Met haar heerlijke dik gevulde billen voor mij stond ze klaar om genomen te worden. Ze vond zowel anaal als vaginaal lekker om van achteren te worden genomen alleen mocht ik niet in haar kut klaarkomen omdat we geen condoom hadden. Het was zo ver. Ik nam haar van achteren eers in haar kutje. Na een tijdje kreeg ze een orgasme. Later stopte ik mijn piemel in haar kont gat en begon haar van voor naar achteren te neuken. Het voelde onwijs lekker. Met mijn handen hield
ik haar billen vast en zag mijn lul heen en weer gaat in haar kont gat en heerlijke billen die ze had. Ze kreunde''mm heerlijk dit vind ik lekker ja ja''. Ze keek achter om en knipoogde naar mij, ik bloosde waarschijnlijk. Uiteindelijk kwam ik heerlijk klaar in haar billen en spoot haar billen lekker helemaal vol met sperma.

Nog een keer ging ik heen en weer en trok mijn piemel uit haar kont gat. Later lagen we samen naakt op een bankje. Ik lag met mijn hoofd op haar borsten en zij omhelsde mij met haar arm. Ze zij dat ik het onwijs super heb gedaan voor een maagd. Ze was nog nooit zo boter geil geweest. Ze vroeg hoe ik het vond.Ik zei dat dit het beste was wat mij ooit is overkomen in mijn leven. Ze giechelde en kuste me op mijn hoofd. Ik vroeg en zei dat ik hoopte dat het niet onze laatste keer zou zijn
en dat ik vaker het met haar wou doen. Ze zei''lieve schatje van me, je mag altijd mijn boter geile kutje likken als je daar zin in hebt, bovendien vind
ik het ook heel heerlijk om aan je stijve harde grote lul te zuigen'' en ze kuste me.

Ze zei dat dit alleen maar tussen ons moest blijven. Later kleedde we ons weer aan en we zoenden nog een keer volop op en daarna ging ik weg. Ze gaf haar persoonlijke nummer en mail. Ze kneep nog een keer aan mijn piemel en ik aan haar billen met mijn blote handen en kuste haar op de mond en zei haar vaarwel.

Tot op de dag van vandaag kan ik het maar nog steeds niet geloven dat dit was gebeurd. Dit was niet de laatste keer dat wij seksuele contact hadden. Sterker nog het was nog maar het begin.
Uiteindelijk heb ik geile trio's met haar en haar beste vriendin gehad en was dit alles nog maar het begin van een sprookje waar ik al jaren van heb gedroomd die eindelijk is uit gekomen. Tot de dag van vandaag geniet ik nog steeds van de heerlijke seks met haar en haar ''vriendinnen clubje''.

[Deze verhaal heeft een vervolg, see you on the next episode'']

Aantal keer bekeken: 31716
Waardering: 6.08 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online