Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

papa is soms zo vervelend.

U leest om dit moment het verhaal papa is soms zo vervelend gepost door anooniemertje. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: anooniemertje
Gepost op: 2011-8-27

Verhaal:

papa is soms zo vervelend
PAPA is soms zo vervelend!!!

echt waar hooor!
hier hier heb een van de vervelendste grappen!

anoniemertje zit op school en ze moeten tekenen de meester komt langs anonoemertje en kijk op anoniemertjes papier dan zecht meester tegen anoniemertje anoniemertje? waarom heb jij nog niets getekent? waarop anoniemertje antwoord jawel weester! ik ben al klaar! dan kijk meester bedenkelijk en zecht anoniemertje,wat heb jij dan wel niet getekent? een koe in een weiland vol gras! waarop meester weer zecht o,ja?! waar is het gras dan? anoniemertje weer dat gras?! dat heeft de koe opgegeten! meester! meester zecht een beetje boos en waar is doe koe dan? anoniemertje zecht U,denkt tog niet dat een koe in een weiland gaat staan waar geen gras meer is?!

kijk zoon grap blijft mijn vader altijd zechen echt,zooooooooooooooooo iritant en als iemand dit leest! dan is dit echt! waar!

kusjes van een kind van een emile

(emile spreek je zo uit emiel)



Aantal keer bekeken: 8421
Waardering: 4.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online