Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

romantische nacht.

U leest om dit moment het verhaal romantische nacht gepost door josephine. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: josephine
Gepost op: 2009-2-3

Verhaal:

romantische nacht
Verliefd ?

De bel gaat over 10 minuten. Iedereen heeft alweer zijn wiskunde boeken in hun tas gestopt en doen hun jassen aan. Nora zit te kletsen met Laura en Chantal. Het is altijd weer hetzelfde liedje. Nooit meer gebeurd er wat boeiends op school. Dan gaat de bel van de school. Iedereen dendert de klas uit op weg naar de aula. Ik loop nog even naar m`n kluis om me boeken daar te leggen. Ik haat het om met een zware tas te lopen. Nora en de andere lopen al naar de aula. Als ik net mijn sleutel in het slot van mijn kluisje stop zie ik vanuit mijn ooghoeken iemand naar me kijken. Het is Fernando. Hij zit bij mij in de klas bij Engels en biologie. Altijd als we in de les zitten kijkt haar naar me en nergens anders naar. Ik voel me dan soms zo bekeken en ben ik bang dat ik iets fouts doe. Of iets stoms. ‘hey.’ Zei hij, terwijl hij tegen de kluisje aan leunde. ‘hoe is ie ?’ meestal vraagt hij dat nooit aan me. Het verbaasd me zelfs dat hij naast me kwam staan. Sinds ik hem ken praat hij nauwelijks tegen me. ‘g..goed.’ zeg ik verbaasd. ‘en hoe is het met jou?’ Hij knikt lachend naar me en loopt weer weg. Als de bel weer gaat loop ik naar
de klas waar ik de volgende les heb. ‘Allemaal meteen zitten en pak je boeken voor je !’ zegt de juf. Als ik rondkijk ik de klas zie ik Nora niet. Waar kan ze zijn? Net was ze nog op school. Als de les bijna afgelopen is word er een kleine propje naar me toe gegooid. Ik kijk waar het vandaan kwam. Fernando zat 2 stoelen achter me en zwaaide met een brede glimlach. Ik frommelde het papiertje open en las wat erop stond. KWIL JE WAT VRAGE. Stond erop. Ik keek naar hem en knikte. Met mijn mond zei ik oké. Toen de bel was gegaan liep ik uit de klas en voelde ik een hand op mijn schouders. ‘kom je mee?’ we liepen allebei de gang uit naar buiten. ‘kom laten we daar op dat bankje zitten.’ We liepen naar het bankje en gingen zitten. Hij kwam dicht naast me zitten en ik zag dat hij zenuwachtig was. ‘ik wilde je vragen of je….of je een keertje met me uit wilt?’ ik keek hem aan en even dacht ik dat ik bijna flauw zou vallen van de schrik. ‘ja leuk…wanneer?’ vroeg ik meteen. ‘wil je vrijdag avond afspreken?’ ik moest even nadenken en lachte naar hem. ‘ja dat lijkt me leuk.’ Ik wilde net opstaan maar op dat moment pakte Fernando me bij mijn arm en gaf me zachtjes een kus om mijn wang. ‘ik kom je om 7 uur halen.
Stiekem wist ik sinds ik hem ken dat ik hem ook wel leuk vind. Maar ben ik verliefd ?

Het is vandaag vrijdag en nog heb ik Nora niet gesproken of gezien. Waar kan ze zijn? Sinds die les waar Fernando dat briefje naar me had gegooid heb ik haar niet gezien. Ik heb haar geprobeerd te bellen maar ze nam ook niet op. Misschien is ze boos op mij of heeft ze weer der periode dat ze weer aandacht te kort komt. Mijn telefoon ging. Ik had een sms’je. Toen ik mijn telefoon open maakte keek ik wat er op mijn sms’je stond.
AL ZIN IN VANAVOND ?
XxX- Fernan

Ik lachte en stuurde hem een sms’je terug.
JA CKER ! KBEN AL MN KLEREN AAN T KLAARZETTE EN ZOMETEEN DOUCHE.
X’jes. Melodie

Toen Fernando me op kwam halen stond ik rillend bij de voordeur. Ik was zenuwachtig. Fernando zag er leuk uit. ‘heb je het koud?’ vroeg Fernando zachtjes. ‘uhm, ja een beetje. Maar ik krijg het zo wel weer warm hoor. Het is even wennen buiten.’ Fernando knipoogde en we liepen naar zijn scooter. Hij is 17. Niet echt romantisch om op een scooter te rijden in je nette kleding. Een beetje apart is het wel. Misschien toch wel stoer. Toen we een donkere straat inreden zei Fernando tegen me dat we er bijna waren. ‘ik heb een leuke plekje uitgezocht.’ En hij stopte. Ik keek om me heen. Het was best donker. Je kon nog net zien dat het gras aan de overkant groen was en de bomen donkerbruin. De lantaarn palen straalde kleine zachte strepen uit wat romantisch eruit zag. ‘kom je mee?’ Fernando pakte mijn hand en de tas die hij tussen zijn benen had gehouden tijdens het rijden op de scooter. Toen we er waren zag ik op de grond een kleed liggen met daar omheen fakkels die je in t tuincentrum kan kopen. Ik had zo iets niet verwacht van hem. Toen ik beter keek zag ik dat op de kleed een fles witte wijn lag en twee wijnglazen. Vijf stappen van de kleed vandaan had je de zee. We stonden op het strand. ‘ik ben nog nooit op deze strand geweest.’zei ik tegen Fernando. ‘haha nee bijna niemand kom hier. Daarom heb ik het ook uitgekozen. Dan zijn we lekker alleen.’ De licht van de fakkels glitterden in Fernando’s ogen. Fernando en ik hebben een tijdje gepraat over onszelf en onze familie. We hebben het heel leuk gehad. En ik heb niet eens aan de kou gedacht. Het was ook niet echt de kou. Maar de zenuwen. Dat kon ik niet tegen Fernando zeggen. Dan zou hij me uitlachen.
Hij is een lieve jongen.



Aantal keer bekeken: 24564
Waardering: 4.92 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online