Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

schoonmoeder helpt.

U leest om dit moment het verhaal schoonmoeder helpt gepost door de schoonzoon. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: de schoonzoon
Gepost op: 2009-5-1

Verhaal:

schoonmoeder helpt
Mijn vriendin en ik willen al enige tijd kinderen. Dat lukt helaas niet om twee redenen, gebrek aan eisprong maar vooral ook gebrek aan penetratie. Mijn lul past gewoonweg niet in de vagina van mijn vriendin.
We zitten dus in het medische circuit maar ook nog zonder resultaat. Daarom probeerden we het de laatste maanden al weer op de normale manier, maar nog steeds wil het niet lukken. Of ik kom al klaar, of de kut van mijn vriendin is te krap. Hoe dan ook, het is wel lekker maar zwanger wordt je er niet van op deze manier.

Mijn vriendin gaat altijd op maandag op de koffie bij haar moeder en spreekt dan over van alles en nog wat. En natuurlijk ook over onze kinderwens. Bovendien wil mijn schoonmoeder maar ook wat graag eens oma worden. Tja, wat moeten we daar nu aan doen, vroeg mijn schoonmoeder zich af. ,,Ik weet wel iets, maar dat klinkt misschien een beetje vreemd.'' ,,Niets kan nu nog gekker zijn, zei mijn vriendin. Alles willen we proberen. Wat is je idee dan?"
Nou, als de penetratie het probleem is, kan ik jullie wel helpen met enkele sexlessen.'' Mijn vriendin reageerde eerst geschokt, maar vroeg toen toch hoe ze dat in gedachten had.
,,Nou, ik leer jou hoe je je vagina wijder kan maken door jezelf te masturberen. Vervolgens leer ik Simon (zo heet ik) hoe hij je het beste kan penetreren.'' Maar hoe wil je dat doen dan, vroeg mijn vriendin.
Het eerste kan ik je straks leren met mijn vibrator en met je handen. Simon kan ik eens vragen om me te masseren en hem daarna verleiden...
,,Zou je dat willen dan? en uuuh, zou Simon dat wel willen?" Er is maar 1 manier om daar achter te komen en dat is het gewoon proberen. En ik wil wel want oma worden is het liefste dat ik wil.
Zo gezegd zo gedaan. Mijn schoonmoeder nodigde zichzelf bij mij uit voor een massage waarop ik natuurlijk toestemde. Ik heb ervoor geleerd en mijn schoonmoeder is geen onaantrekkelijke vrouw. Lange benen, gebruind lichaam en grote borsten waar ik graag naar kijk.
Toen ze eenmaal half bloot bij me op de massagetafel lag, startte ze haar poging. Ze vertelde dat ze met haar dochter gesproken had over ons probleem en dat ze had toegestemd dat ze ons zou helpen. En dat als ik haar vertrouwde ik haar d'r gang moest laten gaan. Nou, ik was al enthousiast en bereidwillig, zal ik maar zeggen.
Ze nam me, nog steeds half naakt, mee naar onze slaapkamer. Een deur verderop. Ze kleedde zich volledig uit en pakte met haar hand mijn gezwollen penis vast. Met haar andere hand trok ze mijn trainingsbroek en onderbroek naar beneden en begon me te pijpen. Ik stond al snel op het punt om klaar te komen in haar heerlijke mondje maar dat voelde ze en ze stopte. Ze wilde me leren om mijn orgasme op te houden.
Ze ging, inmiddels helemaal naakt, op haar rug liggen op bed en ik ging op haar liggen. Ze deed haar benen wijd en zei dat ik ertussen moest komen liggen. Met haar hand om mijn piemel geleide ze het apparaat in haar vagina. Dat ging veel makkelijker dan bij haar dochter, maar daar maalde ik niet om. Vervolgens begon ik te pompen totdat ik weer op het punt van klaarkomen kwam. Ze duwde me van zich af en draaide zich om. Ik moest nu een meer realistische les krijgen met een nauw gaatje, haar anus. Ik wist niet wat ik hoorde. Mijn schoonmoeder van achteren in haar heerlijke kontje neuken en met toestemming van mijn vriendin. Maar de penetratie ging nu een stuk moeilijker. Ze zei dat ik eerst mijn vingers moest nat maken met haar kutvocht en in haar poepgaatje stoppen. Eerst 1 vinger, toen twee en vervolgens drie. Ik kreeg al weer een stijve en de opening was wijd genoeg. Ze geleide mijn pik met haar hand richting haar poepgat. Even was er weerstand maar na een ferme duw zat ik in haar anus. Heeerlijk. Ik pompte eerst rustig en steeds wilder totdat ik weer op springen stond. Nu mocht ik doorgaan en terwijl ze schokte en kreunde kwam ik heerlijk klaar in haar kont.
,,zo, nu weet je hoe het moet. Nu hoef ik je niet meer te leren hoe je mijn dochter kan penetreren.'' En als beloning neukte ik haar ook nog in haar heerlijke grotje, zowel van voren als op zijn hondjes waarbij ik haar heerlijke grote borsten vasthield.

Aantal keer bekeken: 34863
Waardering: 6.15 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online