Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

twee meisjes in bad...

U leest om dit moment het verhaal twee meisjes in bad.. gepost door girlsarehot. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: girlsarehot
Gepost op: 2008-2-13

Verhaal:

twee meisjes in bad..
Ik ben een meisje van 17 jaar. op een dag ging ik bij een vriendin slapen en we hadden het koud dus we gingen in bad. ik keek naar haar toen ze zich uitkleedde en in bad stapte. ik stapte ook in bad maar het paste niet om naast elkaar te zitten dus ging zij aan de ene kant met haar hoofd en ik aan de andere kant. onze benen konden we niet strekken dus moesten we ze optrekken. we lagen lekker te kletsen toen ik een hand aan mijn dij voelde strelen.. langzaam ging de hand richting mijn kutje.. ik legde mijn hoofd neer op de badrand en durfde niet naar haar gezicht te kijken.. ik voelde haar vinger over mijn klitje strelen en werd ontzetteng opgewonden. ze streelde met haar vinger tussen mijn schaamlipjes en terug naar mijn klitje.. opeens stopte ze en ik begreep wat me te doen stond.. ik ging met mijn hand naar haar kutje en streelde over haar schaamlippen en toen langzaam naar haar klit.. ik voelde tussen haar schaamlippen en gleed met 1 vinger naar binnen.. ik keek naar haar en ze had haar ogen gesloten en kreunde zachtjes.. toen ik weer stopte begon ze bij mij.. steeds heftiger streelde ze met haar duim over mij klitje en ik wilde haar zo graag tot een orgasme brengen.. ik wilde dat ze doorging en ze stopte drie vingers in mijn kutje en ondertussen ging ze verder met het bewerken van mijn klit.. ik voelde een zalig gevoel in mijn kutje en ik begon te schokken.. ik kwam spuitend klaar en ik kon niet wachten om haar hetzelfde te laten voelen.. ik pakte een langwerpige fles shampoo en begon haar lekkere knopje te strele.. langzaam liet ik de fles bij haar naar binnen glijden en ze kreunde hard omdat ze het zo lekker vond.. ik likte haar klitje en ook zij begon te schokken.. ik ging verder met mijn vinger over haar klitje totdat ze helemaal was klaargekomen.. we hebben dit nog vaak overgedaan..

Aantal keer bekeken: 30480
Waardering: 5.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online