Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verkracht op school.

U leest om dit moment het verhaal verkracht op school gepost door sletje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: sletje
Gepost op: 2007-9-3

Verhaal:

verkracht op school
ik ben best een mooi meisje blond met blauwe ogen en draag meestal korte rokjes zodat ik aandacht krijg van jongens. ik ben veertien en zit in de derde zoenen deed ik als een slet maar neuken daar wou ik nog niks van weten toch gebeurde het.

ik moest nablijven omdat ik bij engels had gepraat of zoiets. ik klopte drie keer op de deur en er werd open gedaan door mijn leraar hij was verschikkelijk groot en had de engste grijns die je je maar kon bedenken. "Ga zitten en maak maar wat huiswerk". Ik deed wat hij zei want ik wou zo snel mogelijk naar huis. "wat zie je er weer als een hoer uit". ik schrok waarom zei hij zo iets. "hou u bek dicht ofzo". hij stond op en liep naar me toe. "ik houw niet zo van brutale meisjes die moet ik straffen". hij schreude mijn roze blousje kapot en staarde even naar mijn bh. "welke maat heb je A ofzo weet je hoe klein snol". ik huilde ik haatte die opmerking. hij maakte mijn bh los en begon mijn tepels te draaien. het deed pijn en ik huilde en smeekte hem te stppen. "doe je rokje en string uit en stop deze dildo in je tienerkutje". het was een enorme dikke dilde en schudde mijn hoofd. "dan doe ik het". hij pakte me beed en bond mijn handen op men rug legde me op zijn bureau en schoof mijn witte sting opzij en wreef met 1 vinger langs mijn kutje. hij ging iets naar boven en drukte op mijn klitje. "mooi roze kutje maar nog zo nauw daar moet verandering in komen". "nee meneer ik smeek u". hij reageerde er niet op en stak 1 vinger in mijn jonge kut. hij voelde dat ik nat werd en al gauw zat zijn vlakke hand in en uit mijn kutje te bewegen. ik kreunde het deed pijn en het liefst vluchte ik weg maar dat lukte niet. "heb je wel eens gehoord van vuist neuken". hij duwde een vuist bij me naar binnen en ik schreeuwde het uit van de pijn. hij lachte en bonkte harder en harder. hij stopte pas nadat ik met moeite klaargekomen was. hij rukte zijn vuist eruit en er zat behoorlijk wat bloed aan. "lik je bloed van mijn hand af". ik begon geil te likken terwijl hij nog wat kleine tikjes op mijn gevuiste kut gaf. "je likt aardig doe dat ook even aan mijn opgewonde pik". hij trok me van het bureau af en duwde me op mijn knieen. hij hielde mijn hoofd tegen zijn lul en stopte zijn harde paal in mijn mond. hij bewoog mijn hoofd op en neer en duwde zo ver dat ik moest kotsen. hij werd boos en sloeg keihard in mijn witgetrokken gezicht. "ga door met pijpen sletj"". ik pijpte hem totdat hij klaar kwam hij spoot alles over mijn gezicht heen en wreef ook nog wat af aan mijn kutje. hij gooide me weer op zijn bureau en likte en beet wat aan mijn kleine cup a tietjes. hij ging wat naar beneden en likte een paar keer mijn klitje. zijn tong ging naar beneden en hij befte me als een wild beest. ik kwam laat klaar dus dat gelikt leek uren te duren. "zo nu ben je wel geil genoeg om lekker gepakt te worden. hij stopte zijn lul in mijn poesje en ramde in en uit. Ik krijste en de tranen sprongen in mijn gezicht. met 1 hand wreef hij hard over mijn klit en met zijn andere hand hield hij mij hoofd vast om me te tongen. Ik kwam eerder als hem dus mn tienerspleet was zo gevoelig dat het leek alsof ik dood ging. gelukkig kwam hij snel maar het gevoel van sperma in mijn gaatje was een naar idee. "nu je poepgat". ik schrok en wou weg komen. maar hij hield me vast en draaide me om zodat ik met mijn kont naar hem toe lag. hij smeerde wat van mijn kutsap aan mijn aasje en ging er met 1 vinger in. dat deed al pijn dus ik moest er niet aan denken dat zijn grote lul in mijn kont kwam. hij duwde zijn eikel tegen mijn kont en ging zonder pardon hard naar binnen. hij hield een hand voor mijn mond zodat ik niks kon uitschreeuwen. het deed zo pijn ik hield het niet meer. gelukkig kwam hij snel. al het zaad liep mijn lichaampje in. hij sloeg nog een paar keer op mijn kont en sloeg nog een paar keer hard op mijn kut. hij pakte daarna een mes en hield hem bij mijn keel. "als je dit ooit aan wie dan ook vertelt snij ik je kut helemaal open en laat je voor de neus van de politie doodbloeden begrepen". ik knikte en kleedde me snmel aan. ik heb nooit wat gezegd.

Aantal keer bekeken: 39806
Waardering: 6.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online