Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verliefd eens en altijd.

U leest om dit moment het verhaal verliefd eens en altijd gepost door Lisa Isenia. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Lisa Isenia
Gepost op: 2007-8-18

Verhaal:

verliefd eens en altijd
Dit verhaal is waargebeurt over een meisje die 12 was toen ze hem ontmoet en hij 13.

Ik was buiten en toen kwam ik een jongen tegen hij leek me wel aardig hij was met een vriend van me.
Hejj Jasper zeggen we niet meer wie je bij je hebt.
O jah wel dit is..
Ik kan voor mezelf praten meneer=)
Hoi ik ben Joélito maar zeg maar joél.
ok hallo ik ben Lucina.
En op gegeven moment ik steeds meer met hem om en met een nieuwe buurjongen andré ik en joél waren keer alleen op me kamer.
En ik zei voor de lol kusje.
Maar we gingen perongeluk verder en we zoenden egt zo fijn was dat ik had vaker wel een vriendje gehad maar tijdens het zoenen voelde het nooit zo als nu.
Op gegeven moment dacht ik dat ik wat hoorden op de trap of zo [want me ouders waren niet thuis]en hij ging kijken maar was niemand.
dus kwam hij terug en zoenden we verder.
En dus later horden ik me ouders en stopte we we gingen naar buiten met andré.
Nou 1 week later.
We hadden nog niet we wouden neit omdat hij zo ver woonden avn mij hij helemaal in leeuwarden en ik in antwerpen.
Maar tog wou ik iets met hem msn verkring of zo ik verzon de gekste dingen maar nee dat deden we niet.
We waren nu weer bij mij thuis achter de computer.
En hij had geen zin meer en ik ook niet en ik zei ik weet wel wat beters en we gingen weer zoenen.
Ik lag dus op gegeven moment op hem.
En hij trok me op en weer naar beneeden duwden hij me ik dacht wat wilt hij snap je..
Maar toen wist ik het en ik bewoog mee het was fijn gevoel.
Later moest hij weer terug naar Leeuwarden ik vond het helemaal niet leuk.
Toen hij weg was ongeveer 17 augustus 2006 hadden we gesprek van dat we tog wel verkring kunnen hebben enzo maar ja dan hadden we er gewoon wat voor over moeten hebben en dus ik vond het goed en hij ook en toen vroeg hij me en ik zei natuurlijk geen nee.
Nou dus we hadden ik super blij.
En egt iedereen wist het en iedereen vond dat we samen goed pasten alleen vond iedereen me ook gek omdat hij zo verwonden dat we dan hadden.
iedereen vertelde me zo je weet tog niet wat hij doet daar enzo en mischien had hij al iemand jeweet nooit.
Maar ik vertrouw hem.
En dus ik zag hem wel eens op webcam en hij mij vaker dan ik hem.
En we hadden vaak gesprek op msn.
En hij kwam weer naar antwerpen.
Ik was weer super blij.
we gingen natuurlijk weer zoenen.
En we hadden weer lol buiten met andré en andren vrienden van me ook nog.
Later had ik kelly ontmoet dus ging ik ook met haar om.
En was allenmaal heel leuk.
Maar toen moest gio weer weg.
Ik nam afscheid van hem het was net als bij een film dat we langzaam onze hand loslieten zo ging het bij ons ook.
Hij vertelde me later dat hij bijna moest huilen hoe hij mij daar zag staan zo zielig en tog lief.
En ik moest wel huilen toen hij weg ging ik vind het nooit leuk als hij gaat voelt altijd even k*t maar ja daar moet ik dan maar wat voor over hebben voor ons.
Nou wij weer praten via msn bijna elkedag met webcam soms.
En zo ging het bijna elkedag en dan heel vaak smsen als ik bij me moeder was in apeldoorn.
Nou ik had me vader en stief moeder zo vergekreegen dat ik met Joél in apeldoorn mogt slapen.
Maar ik had vertelt tegen hun dat hij in mijn bedslaapt en ik bij me moeder.
Maar dat was niet zo hij ging op een matras naast mijn bed liggen.
En dus me moeder had ons op gehald om naar apeldoorn te gaan.
Het was al laat toen me moeder ons op kwam halen al best donker.
En ik ging gewoon op de achterbank zoenen met joél me moeder vind dat niet erg ze denkt ja is tog heel normaal ik doe het zelf ook wel.
En dus waren we daar aan gekomen en gingen we eerst even de mensen begroeten die waren gekomen voor mij weer eens te zien.
En die Joél wouden zien.
Nou hadden we lol gehad met hun enzo.
Waren wij maar even spullen naar boven brengen en toen weer naar beneeden tv kijken.
En iedereen was al weg dus was weer rusig.
Was niets meer leuks op de tv en me moeer ging slapen met me stiefvader en dus gingen wij ook maar.
Maar sh*t ik was me pyama broek vergeten dus had ik maar nachtjapon aan gedaan.

word vervolgt!



Aantal keer bekeken: 2637
Waardering: 6.57 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online