Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

vriendinnen avond wordt nachtmerrie.

U leest om dit moment het verhaal vriendinnen avond wordt nachtmerrie gepost door LIZE. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: LIZE
Gepost op: 2011-4-17

Verhaal:

vriendinnen avond wordt nachtmerrie
'Hoi ik ben Lize'.
Vijf jaar geleden was ik alleen thuis en zouden mijn vriendinnen komen. Om half tien zouden ze komen, maar om half negen werd er al aan geklopt. Snel zette ik nog de chips op tafel en rende naar de deur. Als ik open doe zie ik niemand staan, maar dit grapje doen ze wel vaker. Ik laat mijn deur op een kier staan en schenk vast een colaatje met malibu in. Nog zijn ze niet binnen gekomen en begin het een beetje raar en eng te vinden. Als ik weer wil gaan kijken lijkt het als of ik aan de grond zit vast geplakt. Daar staat de engste man ever. Hij heeft een grote wond in zijn gezicht hij heeft hele scheven tanden en mist een voet. Langzaam komt hij op mij af gehinkelt. Als hij bij mij is aan gekomen pakt hij een mes en houdt die tegen mij keel aan. 'ZITTEN JIJ'!! Daarbij spuugt hij in mijn gezicht. Snel ren ik naar de bank en ga zitten. 'Wil jij je vader en moeder nog terug zien, doe dan wat ik zeg. 'Hier moet ergens een kist met goud liggen'. 'Maar.. maar daar weet ik niks van'! 'Jaja', en hij haalt alles over hoop. 'Shit waar is het' schreeuwt hij nu. 'Maar meneer ik weet het echt niet'!! Hij pakt mij bij mijn schouder en sleurt mij in zijn auto. 'Waar gaan we naar toe'? Dan zie ik mijn vriendinnen voor de deur staan, keihard begint ik op het auto raampje te kloppen. Mijn vriendinnen draaien zich om, ze zien mij zitten en dan rijdt de auto weg. Snel notteren ze het kenteken en bellen mijn ouders. 'Jullie moeten snel naar huis komen Lize is ontvoerd', snel komen ze naar huis en bellen de politie. Die keken of ze de auto met het kenteken konden achterhalen, maar nee. De auto stond niet geregistreert. Vijf jaar werd niks meer van mij vernomen tot gister, altijd zat ik opgesloten, maar hij was vergeten toen hij boodschappen ging doen om de deur op slot te doen. Dit was mijn kans inmiddels was ik al 21 en deed de deur open en begon te rennen. Al snel kwam ik erachter dat ik niet in nederland was. Gelukkig kon ik engels en ben ik weer thuis gekomen.


WAARGEBEURD!! WAARGEBEURD!! WAARGEBEURD!!

Aantal keer bekeken: 3372
Waardering: 4.97 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online