Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

zaadslet marion als exbishionistische secretaresse.

U leest om dit moment het verhaal zaadslet marion als exbishionistische secretaresse gepost door ton en marion. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ton en marion
Gepost op: 2007-1-4

Verhaal:

zaadslet marion als exbishionistische secretaresse
hoe wij terrecht kwamen in een sm avontuur...marion had een keer een mantelpakje gekocht, grijs met witte krijtstreep met kort rokje, ze vond het een soort van secretaresse look pakje, alleen was het rokje wat aan de lange kant vond ze, het moest korter en strakker, ze vroeg mij om het op te meten wat ervanaf kon en ze bracht het weg, na een paar dagen was het klaar en belde mij op het werk, ze vroeg, hoe heb jij gemeten, hij zit erg strak en is wel heel kort en als ik loop dan kruipt het rokje tot net onder mijn kont en van voren kijk je nog net niet tegen mijn poes aan, ik zei..sorry, maar klinkt wel lekker, ik wil wel zo'n secretaresse hebben die er zo bijloopt, ze kreeg gelijk een beurt, marion zei, meen je dat, ik denk dat ik dan maar moet solliciteren bij je, ik zie je vanavond, o ja zei ze, ik heb voor onder dat pakje nog pumps gekocht met stiletto hakken, staat reuze mooi.
ik was s-avonds thuis en er werd aangebeld, het was marion, ik zei..wat zie jij er netjes uit,ze had haar haar opgestoken en ze had een rechthoekige bril met donker montuur op, hoewel ze geen bril draagt normaal en ze had haar lange jas aan waaronder alleen heer pumps te zien waren, ze zei ik kom solliciteren als secretaresse en ze trok haar jas uit, ik kreeg spontaan een erectie, wat zag ze er geil uit, haar rokje, door mij opgemeten zat tot net onder haar poes en omspande haar dijen, je zag de vormen van haar kont en heupen, door haar erg hoge hakken stonden haar kuiten en bovenbenen in een hele strakke uitdagende houding, onder haar jasje droeg ze een diep uitgesneden topje die haar borsten mooi deed uitkomen, ik trok haar naar mij toe en zei, pijpen snol, haar handen maakte behendig mijn broek los en even later zoog ze zich vast aan mijn lul, ze pijpte me tot ik zei , sta op, ik liet haar tegen de tafel leunen en begon haar van achter te neuken, marion gilde het uit, ik sloeg haar op haar kont en toen werd ze echt wild, ze schudde met haar hooft, draaide met haar kont en vroeg om meer, ik neukte haar diep en sloeg op haar kont tot deze rood kleurde, even later kwamem we vlak na elkaar klaar, we kleden ons weer aan en marion zei, dat spanken was wel geil erbij net hoor, zullen we wat spulletjes gaan kopen om het nog leuker te maken..ik zei mij best, maar je houdt wel dit pakje aan, marion zei, dit rokje kan echt niet ik kan niet eens bukken, ik zei, buk dan niet, ik wil eens zien hoe anderen op je reageren als secretaresse, je moet mijn koffertje meenemen dan lijkt het helemaal echt en die bril is helemaal geweldig met dat opgestoken haar en doe nog zo'n glimpanty aan dan knallen je benen er helemaal uit, zo gezegd zo gedaan, even later liepen we in dorp, je zag de blikken van de heren haar volgen, ook dames keken hhar aan, maar dan met een blik van, dit kan niet en anderen leken weer jaloers, we liepen zo door dorp en stonden op een gegeven moment op de roltrap, we hadden het idee dat we gevolgd werden en we hoorden opeens iemand, moet je kijken zeggen, je kijkt zo tegen haar kont aan, ik draaide mij langzaam om, en zag drie jongens met hun mobieltjes foto;s van onderaf maken, ik zei tegen marion, als we boven zijn loop ik om en ga je volgen om te kijken wat er gebeurt, ik liep achter haar en er waren mensen die bleven staan en zich omdraaide om haar na te kijken, er werden foto's met mobieltjes gemaakt, ik werd er geil van, ik belde haar en zei, ga de roltrap eens op, en ik begreep de reactie van de mensen achter haar, het rokje zat zo kort onder haar kont dat je er zo onder keek en haar string zag zitten, en weer werden er foto's gemaakt en keken de mensen naar haar, we herhaalde het een paar keer en gingen toen richting sexshop, eenmaal binnen liepen we naar de sm-afdeling, we bekeken wat boeien, tepelklemmen en ik pakte een zweep en zei voor de gein, bukken slet en gaf haar een klap tussen haar benen van onderaf, marion zei...hmmm. heerlijk meester, opeens klonk er een stem, achter ons stond een nette wat oudere man die zei, voor deze houding moet je een strokenzweep gebruiken, die raakt je poes en je klit wat een heerlijk gevoel geeft, we stonden met onze mond vol tanden, de man zei, complimenten voor je kleding, ik wil ook zo'n secretaresse, marion zei, het is een grap, ik wilde gewoon exbishioneren als kantoorsnol en dat is aardig gelukt en nu willen we wat spannende dingen kopen voor spanking e.d. de man zei ik hen een heleboel van die dingen nog vanuit mijn huwelijk over, maar we zijn gescheiden dus ik doe er niets meer mee, ik zet het niet op internet, maar als jullie belangstelling hebben kunnen jullie het wel overnemen evt.we spraken af dat hij een keer zou langskomen met de spullen, geheel vrijblijvend, hij had het ook over een soort knielbank gehad met ingebouwde vibrator, we zeiden neem maar mee, we zien wel.
op een avond kwam hij langs, marion had heer pakje weer aan omdat de man dat ook geweldig vond staan, hij liet dingen zien, hij had een spreidstang, handboeien, touw,klemmetjes en verschillende zwepen en als laatste had hij de knielbank, je enkels en polsen werden geboeid en van onderuit kon je dan middels een systeem een dildo omhoog laten gaan die je traploos kon verstellen, we dronken en praatte wat en de man, jan, zei kom ik laat je wat zien wat je allemaal met deze zweepjes kan doen, hij liet de bewegingen zien en vertelde wat voor een effect het gaf, marion keek vol bewondering en luisterde aandachtig, ik zag aan haar ogen dat het haar opwond, ze vroeg hoe werkt de bank, de man zei kniel erop en daar zat marion, hij gaf aan dat ze geboeid werd en liet de dildo omhoog komen waar zij dan overheen moest zakken en zei dan heeft je partner zijn handen vrij om je te spanken, marion keek me aan en zei, dat wil ik, we nemen hem, we dronken nog wat en besloten om alles over te nemen, we zeiden wat moet het kosten, jan had geen antwoord, marion zei ik weet wel wat, even wat pakken, ze nam twee tepelklemmen mee en liep naar boven, even later kwam ze de kamer binnen, godver zei de man toen hij marion zag, ze had haar witte hooggehakte laarzen aan die net onder haar kont kwamen met de schagten, een witte vlinderstring,witte netkousen met mooie brede witte boorden en de tepelklemmen op, voor de rest was ze naakt, ze zei, kan ik ook zo betalen, je mag me hebben ik ben je slavinnetje, ik begon mij uit te kleden en zo ook jan, hij pakte een zweep en zei bukken, met de strokenzweep sloeg hij haar van onder tegen haar kutje, ik ging voor marion staan en zei pijpen slet, jan sloeg door en marion moest soms stoppen om adem te happen, ik kwam klaar, jan merkte dit en zei, nu pijp je mij, we draaide om en ik begon haar kont te bewerken met een platte bats, jan kermde van genot en kwam bijna direct klaar, we trokken marion overeind en onze handen gleden over haar lichaam, ik trok aan de tepelklemmen en ze gilde, jan trok met een ruk de string van haar af, marion trok ons ondertussen af totdat we klaar kwamen, jan zei en nu ben jij aan de beurt en trok haar mee naar de knielbank, nij maakte haar enkels en polsen vast en met een touw zette hij haar middel vast, van onderaf werd nu de dildo onder haar kut geplaast en jan zei, zak eroverheen, soepel gleed de dildo naar binnen en jan verstelde hem zo dat hij lekker diep in haar kut zat, mmm zei marion wat lekker is dit, wacht maar zei jan en hij zette de dildo aan, hij bracht hem op toeren en marion gilde het uit van genot, jan pakte de zweep en gaf haar ervan langs, ik ging voor marion staan en zei, pijpen snol, ondertussen trok ik aan de tepelklemmen, ze had het niet meer, ze kwam vlak naar elkaar meerdere keren klaar, snakkend naar adem en gillend van genot, jan kroop nu achter haar en duwde zijn pik in haar anus, de dildo deed zijn werk en marion gilde , neuk me in mijn kont, alsjeblieft neuk me, jan neukte haar met diepe rustige halen, ondertussen werd ik gepijpt tot ik weer klaarkwam, aan jan te horen was deze ook klaargekomen, we maakte marion los en ze kon niet meer op haar benen staan, ik ving haar op en legde haar op de bank, ze lag daar met haar benen wijd, haar kut stond open en was zeiknat, jan z'n pik leek wel stijf te blijven en hij dook op marion en neukte haar nog een keer en ik trok me hier op af, jan kwam klaar en ik spoot mijn zaad in marions gezicht, marion zei tegen jan, is het betaald zo en jan zei , meer dan genoeg, hij kleede zich weer aan net als ik en bedankte ons, hij wenste ons veel plezier met de spullen en gaf nogmaals complimenten over mijn secretaresselook, want immers daardoor was hij ons gevolgd naar de sexshop, ik stelde voor om samen eens koffie met hem te gaan drinken als ik dat pakje aanhad, jan vond het een goed idee, jan vertrok en toen marion weer bijgekomen was ,gingen wij nog even door


Aantal keer bekeken: 18096
Waardering: 6.87 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online