Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

zomerdag met de buurman.

U leest om dit moment het verhaal zomerdag met de buurman gepost door dirty little angel. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: dirty little angel
Gepost op: 2009-6-29

Verhaal:

zomerdag met de buurman
Het was weer zo’n lekker warme zomerdag. Dus ging ik me buiten in de zon leggen om nog wat te bruinen. Ik ging eerst naar boven en in men kamer kleedde ik me uit. Daarna ging ik op zoek naar een bikini. Ik koos er een mooie zwarte uit. Ik deed de bikini aan en ging in de ligzetel liggen. Na een half uurtje draaide ik me om. Toen ik dit deed zag ik de buurman staan. Hij stond in de kamer van zijn dochtertje door het raam naar me te kijken, dat uitkeek op onze tuin. Ik besteedde er geen aandacht aan en bleef nog wat liggen.
Na een tijdje ging ik naar binnen voor wat afkoeling, maar ging snel nadien weer naar buiten. Toen ik er weer even lag zag ik de buurman achter in de tuin. Na daar weer een tijdje te staan riep hij me. Dus zette ik me recht en liep naar hem toe. Hij vroeg of hij het gras moest afrijden want hij had gezien dat het nogal hoog stond. Ja hoor, zei ik, da’s lief van je. Hij ging de grasmaaier halen en ik liet hem binnen. Toen hij begon ging ik nog wat in de zetel liggen.
Telkens als hij voorbij kwam voelde ik dat hij me van top tot teen bekeek. Opeens stopte de grasmaaier. Ik had het niet echt gemerkt omdat ik nogal moe was van de vorige dag en in slaap aan het vallen was. Hij kwam dichter naar me toe en stond opeens naast me. Hij ging zitten en streelde men rug en benen. Toen hij aan men kont kwam schrok ik wat maar liet het toe omdat ik het wel lekker vond. Met zijn ene hand bleef hij op men kont en masseerde die wat. Ondertussen ging zen andere hand weer naar men rug en probeerde hij men bikinitopje los te maken. Dit vond ik nu wel wat te ver gaan en deed alsof ik al de tijd had geslapen en nu pas wakker werd. Ik vroeg hem of hij wat te drinken wou, en dat wilde hij wel. Dus ging ik iets lekker fris halen. Toen ik terug kwam zat hij er nog steeds. Ik gaf hem het drankje en hij zei: ik wou je al wakker maken, dan kan ik het andere deel van het gras afrijden. Ok ik herzet de zetel wel zei ik. Hij ging me wel helpen zei hij. Ik ging naar de ene kant om de zetel te dragen, hij naar de andere. Toen hij voorbij kwam streelde hij men arm waardoor ik rillingen kreeg. We zetten de zetel aan de andere kant. Voor ik weer ging liggen kwam hij achter me staan. Hij trok me tegen zich aan met men kont tegen zijn kruis. Hij nam met zijn ene hand men borst vast die hij masseerde en met zijn andere hand ging hij tussen men benen.
Ik schrok er in het begin wel van maar hoe dichter hij bij men lipjes kwam, hoe liever ik het had, dus liet ik hem doen. Toen hij aan men broekje kwam en wat cirkeltjes begon te draaien slaakte ik een kreun uit. Al die tijd had ik men ogen dicht gehad. Toen ik men ogen opende zag ik dat de andere buurman vanop zijn veranda (die ook uitzicht had op onze tuin) mee had zitten genieten.
Ik zei het de buurman die me aan het verwennen was. Hij zei me: gun die oude man ook eens iets. Maar ik vond het toch niet kunnen en hij liet me los.Ik legde me dan maar terug neer en hij ging het gras verder afrijden. Toen hij gedaan had nam hij zijn spullen en liet ik hem naar huis gaan. We namen afscheid en gaf me eerst een lekkere tongzoen terwijl hij me dicht tegen zich aan trok.

Ik ging terug buiten liggen, deze keer op mijn rug. Toen ik me omdraaide zag ik hem weer staan aan het raam. Hij probeerde al een hele tijd mijn aandacht te trekken, maar ik zag het nu pas. Hij deed tegen dat ik naar hem toe moest gaan. Dus zette ik me recht, ging de deur uit, en klopt bij hem op de deur. Hij deed open en zei me: je wou niet dat die ouwe buurman ons zag? Wel hier kan hij niets zien. En hij trok me naar binnen en deed de deur op slot. Hij duwde me tegen de muur en begon me heerlijk en vurig te kussen. Als snel vonden onze tongen elkaar. Ik stond nog steeds in men bikini en hij had enkel een short aan. Langzaam begon hij me weer te strelen en men borsten te masseren. Ik vond het heerlijk en liet hem dat ook weten door aan zijn kruis te voelen. Hij trok me van de muur weg en trok men bikinitopje uit. Hij begon meteen aan men tepels te zuigen tot ze helemaal recht stonden van geiligheid. Intussen was hij met zijn hand weer tussen men benen beginnen strelen. Steeds dichter ging hij naar mijn lipjes. Toen hij er tegen kwam moest ik weer kreunen. Hierdoor deed hij ook men broekje uit en begon men clitje te masseren. Hier werd ik helemaal gek van. Hij trok me dan verder naar de zetel en gooide me erop neer. Ik ging goed liggen en hij spreidde men benen al. Hij stak zijn hoofd ertussen en begon me te likken. Hierdoor ging ik buiten mezelf.Het was zo zalig. Hij likte men clitje en begon er dan aan te zuigen. Ondertussen voelde ik weer een hand langs men been omhoog komen en hij stak een vinger langzaam in men kutje. Hij begon steeds sneller te vingeren. Echt heerlijk vond ik het. Hij stak er dan uiteindelijk nog twee vingers bij. Wat een gevoel!
Ik kwam dan ook snel klaar. Maar daar stond hij dan nog met zijn heerlijke harde penis. Ik zette me recht en ging op men knieën zitten. Langzaam begon ik zijn penis te likken. Maar hij begon ongeduldig te worden en duwde hem in men mond. Ik begon hem te pijpen, telkens sneller en harder waardoor hij begon te kreunen.Ondertussen masseerde ik zijn balletjes wat hij heerlijk vond. Af en toe stopte ik ze ook in mijn mond en likte eraan. Daar werd hij helemaal gek van. Weer begon ik hem te pijpen tot hij bijna klaarkwam. Hij maakte zelf het werkje af en hij spoot zijn lading neer op mijn lekkere borsten. Ik likte zijn penis helemaal schoon terwijl hij mijn borsten helemaal inwreef.

Ik had er alweer helemaal zin in gekregen en duwde hem neer op de zetel.Ik pijpte hem tot zijn penis weer helemaal lekker hard recht stond en ging dan boven hem staan. Ik liet me dan zakken waardoor zijn hij mijn lekkere kutje helemaal vulde. Ondertussen kreunde ik hard van genot. Ik begon op en neer te bewegen wat voor ons allebei heerlijk was. Ondertussen streelde en stimuleerde hij men clitje om me nog wat extra te laten genieten. Ik ging steeds sneller op en neer waardoor ons 2de orgasme er snel aankwam.
Opnieuw spoot hij leeg op men borsten. Ik likte hem weer schoon waardoor ik men eigen geil proefde en het was heerlijk.

Ik keek op de klok en besefte dat ik bijna weg moest. Ik kleedde me snel aan en kuste hem nog vurig. Ik opende de deur en zei: bedankt om het gras te maaien. Ik deed de deur dicht terwijl hij nog langzaam bijkwam.
In de verte zag ik zijn vrouw aankomen en besefte dat ik net op tijd was vertrokken.


Volgende deel volgt later.


Wil je reageren,me iets laten weten of gewoon zin om in een verhaaltje voor te komen, of me wat beter wil leren kennen: laat me wat weten op dirty_little_angel89@hotmail.com


Aantal keer bekeken: 49884
Waardering: 8.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online