Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhuizing.....

U leest om dit moment het verhaal Verhuizing.... gepost door Creeper. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Creeper
Gepost op: 2012-10-22

Verhaal:

Verhuizing....
Jenny gaat verhuizen. Van een klein dorpje naar de grote stad. e rijd voor de verhuiswagen naar de flat toe. ze gaat op de bovenste verdieping wonen, dat is niet het allermakkelijkste. Ze stapt uit de auto. En ze ziet op de grond een plas rood spul liggen ze kijkt omhoog waar dat vandaan zou kuinnen komen. ze ziet dat er van die rode druppels uit haar nieuwe huis komen vallen. ze rent naar de lift en drukt op verdieping 30 ( de bovenste verdieping dus). Als de lift boven is aangekomen pakt ze haar huissleutels. Steekt ze snel in de deur en rent naar binnen. ze ziet allemaal bloed op de grond liggen. EEn heel spoor van bloed loopt naar de terrasdeur. Ze doet de terrasdeur open en ziet een lichaam liggen. ze will zich omdraaien en wegrennen maar dan.......... Is zij het tweede slachtoffer...

İstanbul sex shop online web sitemizde avrupada satışa sunulan son teknoloji modern ve sağlıklı sex oyuncaklarını bulabilirsiniz.


gay sex shop anal vibratör İstanbul sex shop web sitemizde ilginizi çeken ve satın almak istediğiniz ürünleri sitemizden online veya telefonla sipariş verebilirsiniz.

istanbul sex shop mağazası

Satın aldığınız ürünler gizlilik anlaşması ile çalıştığımız kargo şirketi ile kapıda nakit, kargo şubesinde nakit veya kredi kartı ile ödemesini geçekleştirebilirsiniz.

Seks oyuncakları daima gizli ambalajlarla sevk edilir.

realistik penis İstanbul erotik shop web sitemizde geciktirici sprey gördüğünüz tüm ürünlerimiz stoklarımızda mevcuttur.

Web sitemizde gördüğünüz tüm ürünler, resimlerde gördüğünüz gibi orjinaldir seçtiğiniz ürün dışında farklı bir ürün asla gönderilmez.

İstanbul sex shop vibratörler


Cinsel doyum, refahın önemli bir parçasıdır. Titreşimli vibratörler, cinsel zevki ve kadın memnuniyetini artırmak için tasarlanmıştır ve mastürbasyon sırasında veya eşi ile ön sevişme veya cinsel ilişkide bulunulması sırasında kullanılabilir.

Titreşimli seks oyuncakları, kadınlar için en popüler yetişkin oyuncaklardan biridir.

Sonuç olarak, vibratör piyasada bulunan yüzlerce çeşit var, bunların birçoğu Nokta İstanbul Sex Shop'ta satılıyor.

İstanbul sex shop modern vibratörler


En geleneksel vibratör çubuk veya real penis tarzıdır.

Bu oyuncaklar yuvarlak uçlu basit bir silindir veya bir penis benzeri şekilde kalıplanmış olabilir. Genellikle lateks, plastik ve silikon gibi malzemelerden yapılırlar. Çoğu model pillerle çalışır ve bazıları şarj edilebilir. Penis stili vibratörler cinsel ilişkiyi taklit etmek için kullanılabilirler veya harici stimülasyon için klitoriye karşı bastırılabilirler. Bazı penis vibratörlerinde penetrasyon esnasında g-noktasını uyaran kavisli uçlar bulunur. Penis vibratörleri, bir kadının bireysel zevklerine ve ihtiyaçlarına uyacak şekilde farklı boyutlarda gelir.

İstanbul sex shop orgazm vibratörleri


Tüm vibratörler penetrasyon strapon amaçlı değildir. Bazı çeşitler klitoral uyarılma için özel olarak tasarlanmıştır. Bu oyuncaklar real penis kalıp vibratörlerine göre genellikle daha yuvarlaktır ve genişliktedirler, böylece klitorisin tamamını daha iyi kaplarlar. Ayrıca, bir penis ve bir klitoral uyarılma eklentisinden oluşan tavşan vibratörlerini de satın alabilirsiniz. Bu oyuncaklar, daha yoğun orgazmları teşvik edebilecek çift titreşim sağlar.

Vibratörünüzün Bakım ve Temizliği


Oyuncağınızı kullanırken vibratörünüzden en fazla keyif almanın ve güvende kalınabilmeniz için, yeni oyuncağınızı doğru bir şekilde bakım yapmanız önemlidir. Vibratör her kullanımdan sonra seks oyuncakları temizleyicisi ile veya üreticinin önerdiği sabunla temizlenmelidir. Vibratörü bir eş ile birlikte kullanacaksanız prezervatif kullandığınızdan emin olun. Kullanımları arasında, oyuncağı bir sıva içine veya başka bir hava geçirmez kapta saklamaya özen gösterin. Çatlak veya başka hasar belirtileri gösteren bir vibratör kullanmayın. Suda bir vibratör kullanmadan önce, su geçirmez olduğundan emin olmak için oyuncağın eşlik eden talimatlarına bakın. Oyuncağınızla kişisel bir yağ kullanınmayı planlıyorsanız, hangi türün hangi malzemeye uygun olduğunu belirlemek için talimatları kontrol edin.

Özel Vibratör Modelleri


Seks oyuncakları üreticileri, özel samimi ihtiyaçlar için özel vibratörler ve yenilikler sunar. Anal çalmak için titreşimli popo, anal boncuk ve sondalar satın alabilirsiniz. Bu oyuncaklar erkekler veya kadınlar tarafından kullanılabilir. Ride-on vibratörler sadece cinsiyet duygularını değil aynı zamanda hareketi simüle etmek için de kullanılabilir. Bazı vibratörler, cinsel ilişki ve ön sevişimi geliştirmek için çiftler tarafından kullanılmak üzere tasarlanmıştır. Bunlar arasında peniste takılı titreşen halkalar bulunur; bu sayede daha sıkı, uzun süreli bir ereksiyon teşvik edilirken klitorisini uyarırlar.

Erkek partner için prostat masaj yapan çift oyuncaklar ve kadın partner için G spot vibratörler de mevcuttur.

  realistik vibratör belden bağlamalı




Nokta Shop İstanbul :

Seyrantepe Mah.  Nato Caddesi No: 49 D.: 2 Seyrantepe / Kağıthane / İstanbul



Nokta Shop Hollanda :

EDC-Internet BV Lloydsweg 12-A 9641 KK Veendam (Niederlande)

Whatsapp sipariş hattı : 0 545 356 96 07



Nokta Shop Müşteri Hizmetleri: 0533 302 47 67 - 0850 304 64 90


Harita Yol Tarifi İçin Tıklayınız : https://goo.gl/WCK1cE



Her türlü görüş, öneri ve siparişlerinize ait sorularınız için siparis@noktashop.com.tr'a e-posta gönderebilirsiniz.

İstanbul Sex Shop



İstanbul Sex Shop



İstanbul Sex Shop


sex shop geciktirici sprey realistik vibratör

Aantal keer bekeken: 34110
Waardering: 4.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online